Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Vodafone 27,50 abo en nu wil ik graag een Zorgeloos SMS bundel erbij nemen.
Nu vraag ik me alleen af of die smsjes in eerste instantie van je 27,50 bundel af gaan.

Stel ik stuur de eerste dagen van de maand 200 smsjes en ik bel niet, is mijn belbundel dan op en staat de teller van Zorgeloos SMS dan nog op 1000?

Of is het zo dat ik dan mijn completen belbundel van 27,50 nog heb en ik nog 800 smsjes kan versturen?

Dit kan ik nergens in de voorwaarden vinden op de site van vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Neem eens contact met Vodafone op, dan heb je meteen je antwoord. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het klinkt wel heel onlogisch dat als je een sms-bundel bij je normale bundel (bellen + sms) neemt dat je sms'jes alsnog uit je normale bundel gaan...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:20:
Neem eens contact met Vodafone op, dan heb je meteen je antwoord. :Y)
Ja bedankt, maar hoop eigenlijk ook wel een kleine discussie uit te lokken (andere tips, valkuilen etc.). Dingen waar Vodafone me waarschijnlijk niet over informeert... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:10

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als jij een zorgeloos SMS blox neemt worden de smsjes niet meer uit jou bundel gehaald. Dus heb je de 27,50 om te verbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-10 09:08
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:19:
Ik heb een Vodafone 27,50 abo en nu wil ik graag een Zorgeloos SMS bundel erbij nemen.
Nu vraag ik me alleen af of die smsjes in eerste instantie van je 27,50 bundel af gaan.

Stel ik stuur de eerste dagen van de maand 200 smsjes en ik bel niet, is mijn belbundel dan op en staat de teller van Zorgeloos SMS dan nog op 1000?

Of is het zo dat ik dan mijn completen belbundel van 27,50 nog heb en ik nog 800 smsjes kan versturen?

Dit kan ik nergens in de voorwaarden vinden op de site van vodafone...
Wat mij destijds verteld werd aan de telefoon is dat deze bundel gelijk ingaat en dat de smsjes dus direct van je Zorgeloos SMS bundel afgetrokken wordt. Als je dus niet belt en je stuurt 200 smsjes, dan zou je er nog 800 over moeten hebben + 27,50.

Let op, het gaat echter naar ratio, als je je bundel in laat gaan op bijvoorbeeld de 15e van september, dan krijg je niet 1000 smsjes, maar "slechts" 500. De halve maand is namelijk al voorbij. Je betaalt uiteraard ook geen €10,- maar gewoon de helft... :)
Ik kan je wel vertellen dat dat Zorgeloos smsen erg relaxt is. Zat ik voorheen te rotzooien om het binnen 1 sms te houden, als ik nu een sms verstuur, en de X is karakter 161, dan boeit me dat niet 8)7 :D

[ Voor 2% gewijzigd door FitNiX op 01-09-2009 11:35 . Reden: verplaatsen "naar ratio" tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De smsjes worden in zo'n combinatie niet meer van jouw (bel)bundel afgetrokken. Alleen van de sms bundel.
Pagina: 1