Ik. ik verfijn jouw uitspraak: overklokken is simpel

Alsof dat dus moeilijk zou zijn om 4 handelingen uit te voeren.
Goh, is dat niet ook wat ik verder zeg, handleidingen lezen?
Ah, het gaat verder dan vier handelingen, je zegt het zelf al.
Ik ben totaal geen overklokker is zeker wel een aanmoediging waard. Waarom zou je dat niet aanmoedingen, als het kan, als het ook winst op levert. Zegt die gene, nee dat durf ik echt niet aan klaar. Daarom kan het nog steeds gewoon gezegd worden. Juist omdat mensen denken dat het echt moeilijk is.
Het is altijd makkelijk met andermans spullen/geld te speculeren
Maar goed, als jij het acceptable vind om iemand overklokken aan te moedigen, wetende dat het een totale beginner is, weinig/niets afweet van hardware, laat staan het bios etc. ; dat mag jij vinden.
Zelf denk ik daar heel anders over en dat heb ik ondertussen wel duidelijk gemaakt. Einde discussie.
Zal wel weer de wind van voren krijgen met wat ik nu ga zeggen, maar dat ben ik ondertussen wel gewend
Voorlopig heeft DX11 nul meerwaarde, de eerste twee spellen die DX11 ondersteunen komen met een beetje geluk nog voor de kerst uit; en die zijn geeneens full-dx11 zover ik weet. Het eerste kwartaal volgend jaar komen er nog zo;n drietal bij, als alle prognoses kloppen. Zo hard gaat het dus niet. De meerwaarde is in mijn ogen dan ook voorlopig nog zeer beperkt. Met ene beetje geluk zit je aan het einde van 2010 met een dozijn titels. Ga ervan uit dat slechts 1/3 ofzo van die titles jouw ook daadwerkelijk aanspreekt; is de keus nog beperkter. Verder kan je al die titels ook met ene HD4890 of GTX285 spelen, je mist "slechts" wat eye-candy.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je wellicht beter een HD5850 kan kopen, die is zowiezo sneller dan de HD4890.
Aan de andere kant kan je prima uit de voeten met een Hd4890 op jouw resolutie. De vraag die overblijft is: heb je het erover over ? Het scheelt nml. nog steeds zo'n 60 euro.
De Vapor-X is idd een stuk stiller dan de standaard Hd4890 koeling.
[
Voor 36% gewijzigd door
Madrox op 05-10-2009 22:56
]