Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:31:
[...]
Moet ik nu lachen
Die CoolerMaster kan niet eens zijn beloofde vermogen leveren...
Terwijl ik bij echte voeding review sites zoals Hardwaresecrets de OCZ en Antec het wel goed doen...
Maar ja ik zou ook vol blijven houden dat die SilverPower veel beter is ook al betwijfelen 2 van de 7 sites de kwaliteit...
Waar zeg ik dat de Silverpower beter is ? Ah, nergens.
De Coolermaster is de enige met een goede review hier op T.net (tenminste in die klasse), dat is het enige waar ik op doelde. Zeg er nog expres bij; op het eerste oog.
Zal het even verder uitdiepen voor je; daar je altijd wel iets af te kraken hebt. In mjin ogen deels overdreven en te makkelijk. conclusie ook gelezen bij Hwsecrets ?
Coolermaster:
Conclusions
Even though this power supply can’t deliver its labeled power, it isn’t a bad product for its price tag and targeted audience. Its real power is close to its labeled power (430 W) and its efficiency isn’t bad for a low-end product. Plus it has all its protections up and running, a thing sometimes hard to find on cheap power supplies.
http://azerty.nl/8-1073-8...ab=overzicht&ervaringen=1
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=tn4m24&
Het mag zijn specs niet waarmaken, de gebruikers hebben er iig niet minder plezier van. Die OCZ Stealthstream 500 is algauw een tientje duurder, die doet het btw ook goed bij de gebruikers. Oja, zit hier met een Gigabyte GA-EX58-DS4 met een geheugenpoort die defect is, schijnt vaker voor te komen bij deze mobo serie. Is Gigabyte nu ook gelijk een brak merk ? Vind je het ook niet opmerkelijk dat je dit pas thuis ondervind en het in geen enkele review naar voren ziet komen ? Zou het zomaar zo kunnen zijn dat sommige bedrijven samples opsturen naar de reviewsites die ze eerst getest hebben ? Of is het allemaal louter toeval ? Begrijp je waar ik heen wil ?
Asus, Gigabyte, Corsair, Coolermaster etc.etc.etc. Allemaal "top" merken, maar net als de niet topmerken gaan ook daarvan dingen stuk. Kijk eens op de forums. Dat bepaalde merken er bij reviews altijd goed uitkomen kan nml ook een vertekend beeld geven: het ene bedrijf heeft de middelen en de resources om die dingen te testen en uit de delen onder review sites, de andere niet en daarvan zie je gewoon winkel-exemplaren getest worden; met alle risico's van dien. DOA is niet alleen voorbehouden aan b-merken, alle merken hebben er wel eens last van.
Kijk, dat jij geilt op specificaties is je goed recht. Zelf kijk ik er wat nuchterder tegenaan, na 25 jaar hardware ervaring. Dat is waarom ik kan zeggen; zo zwart/wit als jij het laat overkomen is het allemaal niet. Lang niet iedereen heeft een uber-tweaker A-Status voeding nodig en is meer dan tevreden met wat ze hebben. Ik zeg: terecht. Als het doet wat het moet doen, prima!
[
Voor 63% gewijzigd door
Madrox op 28-09-2009 09:31
]