Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

XP slistreamed SP3 van Technet lust geen VLK key?

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb van Technet een image gedownload van Windows XP Professional x84 SP3.

Nu doorloop ik de installatie, het is een productiemachine en ik heb er een Volume Licence Key voor.
Echter wordt deze key niet geaccepteerd, wel op de XP cd waar SP2 standaard op zit.

Is dit normaal?

Ik wil namelijk graag installeren met SP3 er al in, zodat ik SP3 niet acheraf hoef te installeren. Het zijn overigens gewoon normale Microsoft cd's, dus geen OEM spul.

Bij voorbaat vriendelijk dank!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Slipstream hem dan zelf, ipv een bestaande (non-VLK) image te gebruiken.

Ey!! Macarena \o/

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:12
Het technet image is waarschijnlijk retail en dat is dus niet geschikt voor een VLK key, maar alleen voor een retail key.

mountainbiker

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 20:46
Volgens mij is technet ook geen VLK versie. Technet is bedoeld voor testen. als je een enterprise agreement hebt moet je de iso's downloaden van de MS VLMS site (http://licensing.microsoft.com) die zijn wel VLK prepped.

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:47

E-Vix

Nu met sneeuw!

Waarschijnlijk heb je een retail of een OEM iso gedownload, of staat de VLK key die je probeert te gebruiken op de zwarte lijst bij Microsoft.
Mocht je twijfelen of je de juiste iso hebt gedownload, dan kan je eventueel ook zelf een image maken door met N-Lite service pack 3 te slipstreamen in je bestaande CD's.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan zal het geen VLK image zijn. De key is zeker niet blacklisted, die is gewoon officieel.

Ik ga eens even bij de http://licensing.microsoft.com/ kijken.
Pagina: 1