Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printer voorkeurs instellingenpapiersoort naar standaard

Pagina: 1
Acties:

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
We zitten al een tijdje met een probleem in onze printer.
De printer heeft 4 lades,
een lade met a3 100 grams
een lade met a3 200 grams
een lade met a4 100 grams
een lade met a4 200 grams

Nu hebben we hier profielen voor gemaakt onder favoriete instellingen in voorkeursinstellingen, zodat hij de juiste lade pakt. Het probleem is echter dat hij 1 keer in de zo veel tijd automatisch terug springt naar normaal papier terwijl het dus standaard op dik papier moest staan.
Hier een screenshot
Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/4391/98483683.th.png

Om dit weer goed te zetten, moet ik op papierinstellingen voor elke lade klikken, en dan op apparaat herstellen. Dan staat de boel weer goed. Dit is natuurlijk een omstreden manier, maar ik kan er geen oplossing voor vinden.

heeft iemand een oplossing voor dit probleem.

Het merk en type printer doet het er geloof ik niet toe, maar als iemand erop staat wil ik hem wel even noteren. (hebben 24 printers, dus weet alle types e.d. zo niet uit mijn hoofd)

• Rudy
Bump

• Rudy
Bump

• Rudy
bump :'(

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:17
Lijkt precies op de interface van de CS173 kleurenprinter op mijn werk. Het enige wat ik nu zo even zou kunnen bedenken is dat je de profielen niet op de printserver heb ingesteld maar op de workstations en dat hij eens in de zoveel tijd de instellingen van de server overneemt. Als je de profielen op de printserver aanmaakt en je dan de printer toevoegt op de workstation dan zou hij de profielen over moeten nemen. Volgens mij heb je ook nog een optie dat hij de apparaatinstellingen van de printer zelf ophaalt en dat zou uit moeten staan.

• Rudy
Kijk, in ieder geval antwoord. bedankt!

Zo ver ik weet staan de profielen op de printserver, maar ik ga het nog even nachecken voor de zekerheid.
(Ik heb deze niet geconfigureerd)
Pagina: 1