Toon posts:

Beste laptop op het moment rond de 1500 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ga dit schooljaar met een nieuwe studie beginnen namelijk: Autotechniek
Ik wil een laptop gaan aanschaffen, maar ben op laptop gebied redelijk onbekend.
Heb natuurlijk wel al meerdere topics doorgelezen maar nu vraag ik eigenlijk in het kort aan jullie
wat op dit moment de beste laptop is voor rond de 1500 euro.
Ik speel graag de nieuwste games,kijk films,downloaden...maar misschien nog belangrijker hij
moet dit schooljaar ook met grafische tekenprogramma's gaan werken, wat volgens mij ook wel een aardige
belasting is.
graag jullie mening over het huidige aanbod

bij voorbaat dank! ;)

groetjes joost

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.