Toon posts:

Laptop prijs

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond mede tweakers,

Ik heb een best vreemde vraag.
Ik heb een aanbieding gekregen van iemand om een laptop (nieuw in doos) te kopen van hem.

De specs zijn

HP Pavilion dv7-1220ed Entertainment - Pentium Dual Core T4200 2 GHz - 17" TFT

Afmetingen (BxDxH)
39.6 cm x 28.5 cm x 4.5 cm

Gewicht
3.5 kg

Systeemtype
Notebook

Ingebouwde apparaten
Stereoluidsprekers, draadloze LAN-antenne, Bluetooth-antenne

Processor
Intel Pentium Dual Core T4200 / 2 GHz ( Dual-Core )

Cachegeheugen
1 MB - L2 Cache

RAM
4 GB (geïnstalleerd) / 8 GB (max.) - DDR2 SDRAM ( 2 x 2 GB )

Kaartlezer
5 in 1

Harde schijf
250 GB - Serial ATA-150 - 5400 tpm

Optische opslag
DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM met LightScribe Technology

Display
17" TFT 1440 x 900 ( WXGA+ ) - BrightView

Graphics controller
NVIDIA GeForce 9200M GS - 512 MB

Audio output
Geluidskaart

Netwerk
Netwerkadapter - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, Bluetooth, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g

Notebook Camera
Geïntegreerd

Input Device
Toetsenbord, touchpad

Batterij
Lithiumion

Besturingssysteem
Microsoft Windows Vista Home Premium

Nu zou ik graag weten hoe duur deze in de winkel ong. zou zijn. Ik vindt in enkel geval niks!

Met vriendelijke groet,

roman O-)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat klinkt meer op een prijs-check voor een 'van de vrachtwagen gevallen' laptop.

en hier vind je genoeg info op Google, kan je zelf ook wel toch?

Ey!! Macarena \o/

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:03

MsG

Forumzwerver

Heb je uberhaupt gezocht? Als ik dv7-1220ed door Google gooi krijg ik al genoeg hits.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
als je op salland drukt op de pricewatch kom je bij iets heel anders uit, is het dan nog wel correct?

ja , je krijgt genoeg pagina's maar ben ze allemaal overlopen en geen enkele klopt met de specs.

mvg

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi r0om4an, welkom op GoT :)

Voor dit soort vragen is juist de Pricewatch bedoeld. Hier vind je namelijk alle prijzen die je over desbetreffende laptop kunt vinden. Zoals hierboven al aangegeven is, staat de desbetreffende laptop erin, dus daar heb je je antwoord. Met Google vind je trouwens ook het een en ander. Als het daar ook niet te vinden zou zijn, zou het een logische conclusie zijn om aan te nemen dat ie niet meer verkocht wordt ;) Ik denk dus dat de Pricewatch je afdoende informatie geeft.

Overigens, een tip voor de volgende keer: geef even aan waar je gezocht hebt. Dat kunnen wij zo niet zien, en dat scheelt tijd en moeite. Zowel voor ons als voor jou :)

Hoe dan ook, laptops horen hier niet thuis. Normaal horen ze in Complete Systemen & Laptops, maar aangezien je vraag om het koopproces gaat, move ik je topic naar het Shopping Forum. Ik denk echter dat je met het intikken van de laptopnaam afdoende informatie krijgt.

Verwijderd

Hoi r0om4an, welkom op GoT.

Ik sluit me aan bij de overige posters in dit topic. Daarnaast stel ik voor dat je je vraag nogmaals stelt in het volgende topic: Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 3

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:59:
Ik sluit me aan bij de overige posters in dit topic. Daarnaast stel ik voor dat je je vraag nogmaals stelt in het volgende topic: Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 3
Daar is dat topic toch helemaal niet voor bedoeld? Dat is voor oudere hardware die iemand wil verkopen, niet om mensen die niet kunnen/willen googelen het (te) makkelijk te maken :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 23:02:

Daar is dat topic toch helemaal niet voor bedoeld? Dat is voor oudere hardware die iemand wil verkopen, niet om mensen die niet kunnen/willen googelen het (te) makkelijk te maken :) .
Daar heb je helemaal gelijk in, maar je kunt het met een beetje creativiteit natuurlijk ook omdraaien ;)

Ik denk overigens dat Google op deze vraag direct uitkomst zal bieden (kijk even op makrtplaats, ebay en aanverwante sites).

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Even ter info: deze laptop heb ik in juni '09 bij de Wehkamp voor mijn ouders via een aanbieding gekocht voor € 589,-.

De prijs in pricewatch is dus niet helemaal representatief :)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit soort dingen zijn inderdaad prima in de Pricewatch terug te vinden. De huidige prijzen zijn wellicht wat onrealistisch, maar aan het grafiekje met de prijsgeschiedenis is duidelijk op te maken wat de waarde van zo'n laptop ongeveer is.

pricewatch: HP Pavilion dv7-1220ed (NF240EA) Is volgens mij ook gewoon precies het type waar de topicstarter het over heeft.

Aangezien dit dus prima op te zoeken is en er verder totaal geen discussiewaarde in dit topic zit zet ik hem op slot. Zoals al aangegeven door RoD in "Laptop prijs" verwachten we hier op GoT enige blijk van eigen inzet. We zijn in de eerste plaats een discussieforum, niet een plek om je vraag te plaatsen in de hoop dat iemand anders voor jou het antwoord aanlevert :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.