-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Verwijderd
Verwijderd
Als dit ongepast is sorry , maar ik ontdek net dat mijn 486 teveel overclockt was en nu is ie doorgebrand
Verwijderd
Waar slaat dit nou weer opOp vrijdag 02 maart 2001 19:12 schreef GoldenOrb het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
Als dit ongepast is sorry , maar ik ontdek net dat mijn 486 teveel overclockt was en nu is ie doorgebrand
Ik heb om 1 vel gevraagd, zou ik nou 10 vellen krijgen?Op vrijdag 02 maart 2001 19:16 schreef Black_Adder het volgende:
ik had om 1 gevraagd en kreeg 2 velle
Trouwens, een vel dikke of dunne?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Voor mij precies hetzelfde vandaag...Op vrijdag 02 maart 2001 19:10 schreef _Cyber_ het volgende:
AMD zijn krenten, had case badges aangevraagt en nog wat info materiaal, daar heb ik RUIM 3 maanden op zitten wachten, krijgt ik vandaag een envelop binnen (lekker dik) van AMD. En ik denk HA EINDELIJK mijn case badge. (Want wat staat er nou nog mooier op een gemodden case dan een ATHLON casebage? Juist ja 2 casebadges)
Dus ik snel envelop open maken, ZIT ER 1 CD IN met wat info, MAAR GEEN 1 CASEBADGE !!!!!!!!!
(zo dit moest ik ff kwijt, sorry als sommige vinden dat het verkeerd geplaatst is)
Ik had stickers en casebadges besteld, krijg ik 1 cdtje... hehe, nou ja ik neem het AMD niet kwalijk hoor, enne, alles is welkom
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Ik had een complete POS (point of sales) set besteld, en wat krijg ik een lullig cd'tje. Maarja, die hangt nu mooi aan de muur...
Ik ga het denk ik nog maar een keer proberen.
We hebben toch allemaal tweakers.net badge
I WANNA KNOW!
Jawel hoor.Op vrijdag 02 maart 2001 21:50 schreef Jake het volgende:
Niet meer, geloof ik.
In een andere thread (deze) gaat het ook al over casebadges, o.a. die van AMD, en daar verwijs ik (want daar speelde ook al een misverstand
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
I stand correctedOp vrijdag 02 maart 2001 21:54 schreef pnieuwkamp het volgende:
Jawel hoor.
In een andere thread (deze) gaat het ook al over casebadges, o.a. die van AMD, en daar verwijs ik (want daar speelde ook al een misverstand) je door naar [Belangrijk]AMD Casebadges van afgelopen oktober.
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Audi A8 W12 6.0
Audi A8 W12 6.0
AMD heeft deze service in principe alleen voor bedrijven die hun produkten verkopen. Als ze overspoeld worden met verzoeken van duizenden individuele snotneuzen, dan mogen die blij zijn dat ze uberhaupt IETS ontvangen. Het gros doet niks nuttigs met alle zooi die ze gratis ontvangenOp vrijdag 02 maart 2001 23:03 schreef delyver het volgende:
dat vind ik dus best wel onzin AMD bied ze (al is het niet normaal dat wij ze krijgen) gratis aan dus moeten ze ook sturen wat je bestelt en niet de helft of niks dat vind ik dom :(!! maargoed je hebt wat gekregen en en ook waar je om vroeg dus eingelijk moet je niet heeel erg zeuren
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
dat weet ik mar ze moeten niet selectief de ene wel wat sturen en de andere nietOp zaterdag 03 maart 2001 12:42 schreef Exirion het volgende:
[..]
AMD heeft deze service in principe alleen voor bedrijven die hun produkten verkopen. Als ze overspoeld worden met verzoeken van duizenden individuele snotneuzen, dan mogen die blij zijn dat ze uberhaupt IETS ontvangen. Het gros doet niks nuttigs met alle zooi die ze gratis ontvangen
Audi A8 W12 6.0
Misschien heeft dat heel erg te maken met de manier waarop je het verzoek doet?Op zaterdag 03 maart 2001 13:31 schreef delyver het volgende:
[..]
dat weet ik mar ze moeten niet selectief de ene wel wat sturen en de andere niet
Het heeft er ook mee te maken WELK verzoek je doet, want volgens mij vraagt nog iedereen het als reseller aan, terwijl AMD specifiek (hebben Tom zelfs opgebeld) heeft gevraagd dat op de normale manier te doen, zie voor linkje m'n vorige post hiero.Op zaterdag 03 maart 2001 13:47 schreef Exirion het volgende:
[..]
Misschien heeft dat heel erg te maken met de manier waarop je het verzoek doet?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Ik heb ze gewoon vriendelijke gevraagd om 2 casebadges te sturen zodat ik m'n AMD systemen kan verfraaien, gewoon als particulier dus. Het hangt denk ik erg af van de inhoud en de toon van je verzoek. Zelf zou ik een snotaap die zegt 'send me 10 casebadges' ook gewoon negerenOp zaterdag 03 maart 2001 14:07 schreef pnieuwkamp het volgende:
[..]
Het heeft er ook mee te maken WELK verzoek je doet, want volgens mij vraagt nog iedereen het als reseller aan, terwijl AMD specifiek (hebben Tom zelfs opgebeld) heeft gevraagd dat op de normale manier te doen, zie voor linkje m'n vorige post hiero.
Verwijderd
das zeker waar ja!! gewoon netjes en eerlijk zijn dat helpt echt welOp zaterdag 03 maart 2001 13:47 schreef Exirion het volgende:
[..]
Misschien heeft dat heel erg te maken met de manier waarop je het verzoek doet?
Audi A8 W12 6.0