Wat een krenten bij AMD............

Pagina: 1
Acties:

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
AMD zijn krenten, had case badges aangevraagt en nog wat info materiaal, daar heb ik RUIM 3 maanden op zitten wachten, krijgt ik vandaag een envelop binnen (lekker dik) van AMD. En ik denk HA EINDELIJK mijn case badge. (Want wat staat er nou nog mooier op een gemodden case dan een ATHLON casebage? Juist ja 2 casebadges :P)
Dus ik snel envelop open maken, ZIT ER 1 CD IN met wat info, MAAR GEEN 1 CASEBADGE !!!!!!!!!

(zo dit moest ik ff kwijt, sorry als sommige vinden dat het verkeerd geplaatst is)

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

Verwijderd

Mja ik kreeg dikke envelop en zat er ook maar 1 in :) Denk dat dat verzenden hun meer heeft gekost dan zo'n domme badge zelf :)

Verwijderd

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Als dit ongepast is sorry , maar ik ontdek net dat mijn 486 teveel overclockt was en nu is ie doorgebrand :p

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
ik had om 1 gevraagd en kreeg 2 velle

:)

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 19:12 schreef GoldenOrb het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Als dit ongepast is sorry , maar ik ontdek net dat mijn 486 teveel overclockt was en nu is ie doorgebrand :p
Waar slaat dit nou weer op :?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 02 maart 2001 19:16 schreef Black_Adder het volgende:
ik had om 1 gevraagd en kreeg 2 velle

:)
Ik heb om 1 vel gevraagd, zou ik nou 10 vellen krijgen?
Trouwens, een vel dikke of dunne?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

|:(DUBBELPOST|:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

vast weer eens zo'n type die niet normaal een AMD dondervogel kan kopen! >:)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:34
Op vrijdag 02 maart 2001 19:10 schreef _Cyber_ het volgende:
AMD zijn krenten, had case badges aangevraagt en nog wat info materiaal, daar heb ik RUIM 3 maanden op zitten wachten, krijgt ik vandaag een envelop binnen (lekker dik) van AMD. En ik denk HA EINDELIJK mijn case badge. (Want wat staat er nou nog mooier op een gemodden case dan een ATHLON casebage? Juist ja 2 casebadges :P)
Dus ik snel envelop open maken, ZIT ER 1 CD IN met wat info, MAAR GEEN 1 CASEBADGE !!!!!!!!!

(zo dit moest ik ff kwijt, sorry als sommige vinden dat het verkeerd geplaatst is)
Voor mij precies hetzelfde vandaag... :)
Ik had stickers en casebadges besteld, krijg ik 1 cdtje... hehe, nou ja ik neem het AMD niet kwalijk hoor, enne, alles is welkom :) 't is nochtans een leuk CDtje met 111mb technische specifiekaties van AMD processoren :P

Verwijderd

Kewl, kan je ze zelf gaan maken

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:42

Flexx

This side up

Case badges zijn POEP!! het is gewoon een goedkoop stikkertje met nieteens genoeg lijm erachter. Nee, NVidia die heeft pas coole shit. mijsmat is echt cool en mega groot. En hun casebadges zijn teminster echt.

• BenJoep
  • Laatst online: 22:25
Kan je die ook bestellen dan??? Want zo'n nvidia muismatje of een leuk stikkertje is altijd mooi meegenomen..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Same here,

Ik had een complete POS (point of sales) set besteld, en wat krijg ik een lullig cd'tje. Maarja, die hangt nu mooi aan de muur...

Ik ga het denk ik nog maar een keer proberen.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Waar hebbie die AMD case-badge (meestal meer een stikker) nou eigenlijk voor nodig :?

We hebben toch allemaal tweakers.net badge :P

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Hoe bestel je zo'n AMD casebadge?

I WANNA KNOW! :)

• Jake
  • Niet online
Niet meer, geloof ik.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:38
Op vrijdag 02 maart 2001 21:50 schreef Jake het volgende:
Niet meer, geloof ik.
Jawel hoor.
In een andere thread (deze) gaat het ook al over casebadges, o.a. die van AMD, en daar verwijs ik (want daar speelde ook al een misverstand :)) je door naar [Belangrijk]AMD Casebadges van afgelopen oktober.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• k7of9
  • Laatst online: 03:13
vaag hoor. ik had 2 casebadges en een matje besteld. had ik in 1,5 a 2 weken. Matje is te glad, maar ach, het is voor nop. Hollander dat ik ben.

Mijn fotografie en videografie

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb redelijk bescheiden 2 casebadges gevraagd, en die kreeg ik binnen 8 dagen keurig toegestuurd. Omdat het gratis is gaan jullie meteen hele stapels troep bestellen, terwijl daar dan troep bij zit waar jullie waarschijnlijk nooit iets nuttigs mee doen |:( Daar heeft AMD het natuurlijk ook niet voor bedoeld :Z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jake
  • Niet online
Op vrijdag 02 maart 2001 21:54 schreef pnieuwkamp het volgende:
Jawel hoor.
In een andere thread (deze) gaat het ook al over casebadges, o.a. die van AMD, en daar verwijs ik (want daar speelde ook al een misverstand :)) je door naar [Belangrijk]AMD Casebadges van afgelopen oktober.
I stand corrected :o

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
* digifiel gaat denk ik ook maar is een setje aan vragen en dan even een kvk formuliertje dr bij van een computer bedrijf :)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
dan heb je redelijk veel pech denk ik, ik krijg bijna iedere week een enveloppe met casebadges en muismatten, terwijl ik er geeneens om vraag >:) maargoed stuur nog een meeltje en adres naar je buren dan krijg je het vast wel, >:) suc6 ermee!!!

Audi A8 W12 6.0

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Zie het topic.. Iemand die niet bereid is voor de case badges te betalen en toch verwachten gratis te krijgen wat je wil. Dream on. Je moet blij zijn met wat je krijg en anders moet je er gewoon voor betalen. DAN kan je klagen. Anders niet.

• delyver
dat vind ik dus best wel onzin AMD bied ze (al is het niet normaal dat wij ze krijgen) gratis aan dus moeten ze ook sturen wat je bestelt en niet de helft of niks dat vind ik dom :(!! maargoed je hebt wat gekregen en en ook waar je om vroeg dus eingelijk moet je niet heeel erg zeuren :)

Audi A8 W12 6.0

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 maart 2001 23:03 schreef delyver het volgende:
dat vind ik dus best wel onzin AMD bied ze (al is het niet normaal dat wij ze krijgen) gratis aan dus moeten ze ook sturen wat je bestelt en niet de helft of niks dat vind ik dom :(!! maargoed je hebt wat gekregen en en ook waar je om vroeg dus eingelijk moet je niet heeel erg zeuren :)
AMD heeft deze service in principe alleen voor bedrijven die hun produkten verkopen. Als ze overspoeld worden met verzoeken van duizenden individuele snotneuzen, dan mogen die blij zijn dat ze uberhaupt IETS ontvangen. Het gros doet niks nuttigs met alle zooi die ze gratis ontvangen |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• delyver
Op zaterdag 03 maart 2001 12:42 schreef Exirion het volgende:

[..]

AMD heeft deze service in principe alleen voor bedrijven die hun produkten verkopen. Als ze overspoeld worden met verzoeken van duizenden individuele snotneuzen, dan mogen die blij zijn dat ze uberhaupt IETS ontvangen. Het gros doet niks nuttigs met alle zooi die ze gratis ontvangen |:(
dat weet ik mar ze moeten niet selectief de ene wel wat sturen en de andere niet :(

Audi A8 W12 6.0

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 03 maart 2001 13:31 schreef delyver het volgende:

[..]

dat weet ik mar ze moeten niet selectief de ene wel wat sturen en de andere niet :(
Misschien heeft dat heel erg te maken met de manier waarop je het verzoek doet?

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:38
Op zaterdag 03 maart 2001 13:47 schreef Exirion het volgende:

[..]

Het heeft er ook mee te maken WELK verzoek je doet, want volgens mij vraagt nog iedereen het als reseller aan, terwijl AMD specifiek (hebben Tom zelfs opgebeld) heeft gevraagd dat op de normale manier te doen, zie voor linkje m'n vorige post hiero.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Waar vraag je die dingen aan???? Ik wil er ook een, ik heb er alleen maar van Intel een paar, AMD mis ik nog. En het is toch wel leuk een mooie sticker die bij je 1Ghz dondervogel hoort. :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 03 maart 2001 14:07 schreef pnieuwkamp het volgende:

[..]

Het heeft er ook mee te maken WELK verzoek je doet, want volgens mij vraagt nog iedereen het als reseller aan, terwijl AMD specifiek (hebben Tom zelfs opgebeld) heeft gevraagd dat op de normale manier te doen, zie voor linkje m'n vorige post hiero.
Ik heb ze gewoon vriendelijke gevraagd om 2 casebadges te sturen zodat ik m'n AMD systemen kan verfraaien, gewoon als particulier dus. Het hangt denk ik erg af van de inhoud en de toon van je verzoek. Zelf zou ik een snotaap die zegt 'send me 10 casebadges' ook gewoon negeren :Z

Verwijderd

Waarom leveren ze die dingen nou niet gewoon standaard bij elke processor, ook bij de OEM-modellen. Scheelt volgens mij een hoop kosten... of zie ik het nou helemaal verkeerd:?

• delyver
Op zaterdag 03 maart 2001 13:47 schreef Exirion het volgende:

[..]

das zeker waar ja!! gewoon netjes en eerlijk zijn dat helpt echt wel :)

Audi A8 W12 6.0

Pagina: 1