• Wowgman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:04
Ik heb laatst een nieuwe P5KPL/1600 moederbord gekocht na alles te hebben aangesloten en alle
draden te hebben weg gewerkt wilde ik hem opstarten nou tot het windows laad schermpje gaat het goed (Vista) maar het laadbalkje loopt niet vol en maakt geen beweging na +- 2 sec krijg je blauwscherm te zien voor 0,1 sec dus niet leesbaar.

Ik had een zelfbouw pc het moederbord hierin was niet snel en ik wilde gewoon een nieuwe.
Ik heb alles aangesloten op het nieuwe moederbord incl. hardeschijf met vista erop.

[ Voor 26% gewijzigd door Wowgman op 31-08-2009 20:57 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leg eens volledig uit wat je gedaan hebt. Heb je een nieuw moederbord geinstalleerd op een PC met een al geinstalleerde Vista? Geef informatie, niet alleen roepen dat het niet werkt.

Zie ook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 31-08-2009 20:56 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wowgman
gambieter schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:55:
Leg eens volledig uit wat je gedaan hebt. Heb je een nieuw moederbord geinstalleerd op een PC met een al geinstalleerde Vista? Geef informatie, niet alleen roepen dat het niet werkt.

Zie ook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.
Heb gekeken op Hangen en Opstartprobelen topic kon helaas niet vinden wat het probleem was toch bedankt!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09-2025
Wowgman schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:01:
[...]

Heb gekeken op Hangen en Opstartprobelen topic kon helaas niet vinden wat het probleem was toch bedankt!
Kiekeboe! Je kunt dat niet doornemen in 6 minuten. We bakken geen antwoord voor je.

• Wowgman
Het is ook teveel gevraagd voor jullie om gewoon een antwoord te krijgen al was gambieter's reactie nog wel
fijn thnks daarvoor. |:(

• TheMazzter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-11-2025
Als je een nieuw moederbord installeert zonder Windows opnieuw te installeren ga je inderdaad niet meer in Windows komen vanwege bepaalde MS-restricties. MS vindt het gewoon niet leuk als je een harde schijf met hun Windows van de ene naar de andere pc transporteerd en gebruikt, dus kun je volgens mij max vier apparaten tegelijk veranderen in je pc, op een moederbord zitten er dus meer dan vier. Je zal dus gewoon je Windows opnieuw moeten installeren en dan is alles als het goed is opgelost.

• Wowgman
TheMazzter schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:16:
Als je een nieuw moederbord installeert zonder Windows opnieuw te installeren ga je inderdaad niet meer in Windows komen vanwege bepaalde MS-restricties. MS vindt het gewoon niet leuk als je een harde schijf met hun Windows van de ene naar de andere pc transporteerd en gebruikt, dus kun je volgens mij max vier apparaten tegelijk veranderen in je pc, op een moederbord zitten er dus meer dan vier. Je zal dus gewoon je Windows opnieuw moeten installeren en dan is alles als het goed is opgelost.
Dank je TheMazzter ga het nu gelijk doen!
Pagina: 1