Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen beeld en geen pieptoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn nieuwe pc opstart krijg ik geen beeld en geen pieptoon. de lichtjes op het moederbord branden, de fans draaien, ik hoor de harddisk draaien.

dit zijn de specs vn mijn systeem:
- AMD AM3 Phemon2 3,2Ghz
- Foxconn A7DA-S 3.0
- 8GB DDR3 extreme performance ram
- POV GF GTX260
- POV 650Watt psu

Ik heb het moederbord al gaan omruilen, maar het resultaat is het zelfde (geen beeld en geen pieptoon)
heeft er iemand een idee wat er kan mis zijn?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:22:
Ik heb het moederbord al gaan omruilen, maar het resultaat is het zelfde (geen beeld en geen pieptoon)
heeft er iemand een idee wat er kan mis zijn?
Eigenlijk kan alles wel kapot zijn, dus zou maar beginnen met testen aan de hand van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de lijst overlopen, het eenigste wat ik in de afgelopen dagen niet heb kunnen testen is de cpu en de voeding. ik vind het wel raar dat ik nooit een pieptoon krijg, zelfs niet als ik zonder geheugen start. voordien had ik het zelfde probleem, waardoor ik het moederbord dan als DOA heb laten omruilen.

• -The_Mask-
  • Niet online
Als de CPU of de voeding kapot is is de kans ook groot dat je geen piepjes hoort. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

Verwijderd

Topicstarter
Kan dit aan de voeding liggen? de lichtjes op het mobo branden en de fans draaien

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

Ja, maar dat kan ook wel met kerstverlichting :) als een lampje kapot is doet de rest het nog wel! maar dat ene lampje kan wel voor kortsluiting/overbelasting zorgen ;)

Ik zou je PSU inruilen of een ander PSU erin zetten om te testen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• -The_Mask-
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:02:
Kan dit aan de voeding liggen? de lichtjes op het mobo branden en de fans draaien
Die fans draaien ook wel op 5 volt inplaats van 12 volt en als de 3,3 Voltlijn bijvoorbeeld niet werkt hebben de fans hier ook vrij weinig last van. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

Pagina: 1