Hallo,
Nadat mijn topic is gesloten. Kom ik geen steek verder meer.
Mijn windows start voor geen enkele manier meer op:(
Ik moet voor morgen mijn data terug hebben! (Zeer belangrijke data)
Met PE-Builder heb ik een USB-Boot gemaakt, ik kan nu booten op mijn USB
MAAR!!
Als ik in de browser 'A43' kijk zie ik geen van mijn interne schijven. Ook de DVD/CD-rom stations word niet gezien.
Wel mijn USB stick waar vanaf geboot word, maar daar heb ik niet veel aan want er staat nog iets op de interne schijf wat ik nodig heb.
De schijven zijn RAID, JA! ik heb de FAQ's doorgelezen maar kom alsnog geen steek verder.
Zijn er misschien iets van driver oid die ik moet hebben ervoor zodat ik de schijven wel zie?
Screenshot:
Station C:\ is de USB stick, de overige verwisselbare schijven zijn van de ingebouwde cardreader.
SYSTEEM:
Dell XPS420
4GB Werkgeheugen (RAM)
3,0 GHz Processor Core 2 Duo
2x 500GB sata HDD
Moederbord: (ben ik nog even naar opzoek)
RAID Level: 1
Hardeschijven zitten goed aangesloten. Want hij kan er wel van booten.
Nadat mijn topic is gesloten. Kom ik geen steek verder meer.
Mijn windows start voor geen enkele manier meer op:(
Ik moet voor morgen mijn data terug hebben! (Zeer belangrijke data)
Met PE-Builder heb ik een USB-Boot gemaakt, ik kan nu booten op mijn USB
MAAR!!
Als ik in de browser 'A43' kijk zie ik geen van mijn interne schijven. Ook de DVD/CD-rom stations word niet gezien.
Wel mijn USB stick waar vanaf geboot word, maar daar heb ik niet veel aan want er staat nog iets op de interne schijf wat ik nodig heb.
De schijven zijn RAID, JA! ik heb de FAQ's doorgelezen maar kom alsnog geen steek verder.
Zijn er misschien iets van driver oid die ik moet hebben ervoor zodat ik de schijven wel zie?
Screenshot:

Station C:\ is de USB stick, de overige verwisselbare schijven zijn van de ingebouwde cardreader.
SYSTEEM:
Dell XPS420
4GB Werkgeheugen (RAM)
3,0 GHz Processor Core 2 Duo
2x 500GB sata HDD
Moederbord: (ben ik nog even naar opzoek)
RAID Level: 1
Hardeschijven zitten goed aangesloten. Want hij kan er wel van booten.
[ Voor 15% gewijzigd door xehbit op 31-08-2009 19:31 ]