Scherm van zijn rand ontdoen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 18:34
Nu ik dual monitor ga (2 x Acer P223W) komen ze horizontaal (of verticaal, da's ook wel mooi natuurlijk) naast elkaar te hangen. Alleen die rand he, vervelend.

Is het mogelijk bij een tft scherm deze aan een kant weg te halen en zo naadloos mogelijk aan te sluiten op de andere monitor, waarbij hetzelfde -in spiegelbeeld- is gebeurt?

Ik hoor het graag!

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Pak een schroevendraaier, sloop de rand eraf (met beleid) en probeer het uit? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-10 18:09
ik zou zeggen, schroef de rand er netjes ( ;) ) af, en maak zelf met hout, metaal, plastic, klei :Y) een stand voor je 2 schermen. bij mijn laptop was de rand rondom het tft scherm zelf maar ~1 cm breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 18:34
Ik hoopte op iemand die me dat kon vertellen zonder de garantie te verspillen ;D
oddish2211 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:07:
ik zou zeggen, schroef de rand er netjes ( ;) ) af, en maak zelf met hout, metaal, plastic, klei :Y) een stand voor je 2 schermen. bij mijn laptop was de rand rondom het tft scherm zelf maar ~1 cm breed.
Was hij 1cm met of zonder fysieke rand (dus onaangetast)?

[ Voor 70% gewijzigd door WeeJeWel op 31-08-2009 19:08 ]

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een nagelvijltje pakken en kijken hoever je komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-10 18:09
Was hij 1cm met of zonder fysieke rand (dus onaangetast)?
ik had het hele lcd scherm van m'n laptop opengehaald op schoon te maken, rondom het lcd paneel zelf zat een 1cm breede rand van metaal, meer niet. dit hele paneel zelf zat weer in een plastic behuizing.

dit lijkt er wel op; http://www.made-in-china....D-Panel-LTM240M2-L01-.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardfreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-05 19:22

Hardfreak

<!--

Hmm, naadloos zal het waarschijnlijk nooit zijn, maar je kan er wel in de buurt komen.
Als je alles mooi afwerkt mag er geen probleem zijn.

Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 06:44

Sprite_tm

Semi-Chinees

Zolang je geen kabels door-Dremelt en moet repareren past dit beter in CM. Success met het zo houden :P

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

ik wil niet vervelend zijn.. maar de plastic rand bij die acer is niet zo veel breder als het binnenwerk dr in, je sloopt dus je halve scherm, geen garantie meer, en waarschijnlijk wordt t alleen maar minder mooi, voor een paar mm winst.. ik zou het niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het schermpje dat ik in m'n casemod heb gebruikt had maar een randje van ong 2 mm. Iets meer aan de kant waar de print zat. En dat heb ik er voor een deel nog af weten te halen zodat het beter in de kast ging.

Maar ik moet wel zeggen dat het scherm daardoor weinig stabiel meer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:26
Er is erg veel variatie in breedte van die metalen omlijsting (en ga em niet verder dan dat gaan slopen, je krijgt die nooit meer stofvrij dicht), dus enige wat je kan doen is proberen (tenzij je te weten kan komen welk panel er in jou scherm zit, dan kan je het checken in de datasheet).
Doorgaans zitten die plastic randen vastgeschroefd en geklikt, schroeven lossen en met beleid loswrikken is de boodschap.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1