Homey — Critics are those without skills to create.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Was hij 1cm met of zonder fysieke rand (dus onaangetast)?oddish2211 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:07:
ik zou zeggen, schroef de rand er netjes () af, en maak zelf met hout, metaal, plastic, klei
een stand voor je 2 schermen. bij mijn laptop was de rand rondom het tft scherm zelf maar ~1 cm breed.
[ Voor 70% gewijzigd door WeeJeWel op 31-08-2009 19:08 ]
Homey — Critics are those without skills to create.
ik had het hele lcd scherm van m'n laptop opengehaald op schoon te maken, rondom het lcd paneel zelf zat een 1cm breede rand van metaal, meer niet. dit hele paneel zelf zat weer in een plastic behuizing.Was hij 1cm met of zonder fysieke rand (dus onaangetast)?
dit lijkt er wel op; http://www.made-in-china....D-Panel-LTM240M2-L01-.jpg
Als je alles mooi afwerkt mag er geen probleem zijn.
Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Maar ik moet wel zeggen dat het scherm daardoor weinig stabiel meer was.
Doorgaans zitten die plastic randen vastgeschroefd en geklikt, schroeven lossen en met beleid loswrikken is de boodschap.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.