plaatsen van een subwoofer in een kast

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:30

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
Hallo,

ivm ruimte gebrek in de breedte in mijn nieuwe huis (ga er pas over x aantal maanden wonen, maar toch al enthousiast :)) past de subwoofer niet meer naast het dressoir (namelijk vrij groot dressoir), want naast het dressoir staat straks de openhaard. en anders komt de subwoofer te dicht op het dressoir te staan.

kan een subwoofer in het dressoir staan? als ik de onderkant eruit zaag zodat de subwoofer wel op de grond komt te staan? (het dressoir is dan wel dicht aan de voor en achterkant..) en het is een zwaar dressoir van teak, dus zal niet mee gaan trillen.

ik zit namelijk in de knoop met mijn audio indeling.

de subwoofer kan namelijk niet aan de overkant van dek amer langs de bank, want ik heb dan een stenen vloer waar geen kabels onderkunnen en de kamer is veel te groot om kabels langs de muur te laten gaan.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Zoiets zou ik alleen doen als "noodmaatregel"... Dan zou ik eerder een platte zelfbouw sub onder de bank schuiven oid... Doe anders eens een plattegrondje?

Wise enough to play the fool

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
teacher schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:25:
Zoiets zou ik alleen doen als "noodmaatregel"... Dan zou ik eerder een platte zelfbouw sub onder de bank schuiven oid... Doe anders eens een plattegrondje?
Alstu :

http://move.era.be/public...oads/era_WYE/216407/2.pdf

het dressoir (210cm) met tv erboven komt te staan waar het woord 'living' staat en dan tegen de keuken kant aan. Waar dat kleine vierkantje staat afgebeeld is de haard.

daar tegenover komt de bank te staan.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Niet doen, je kast gaat dan misschien niet trillen, maar alles wat er in staat wél, of je moet er echt alleen maar dikke bijbels in hebben liggen, maar anders zou ik het echt niet doen.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
Fairy schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 08:14:
Niet doen, je kast gaat dan misschien niet trillen, maar alles wat er in staat wél, of je moet er echt alleen maar dikke bijbels in hebben liggen, maar anders zou ik het echt niet doen.
nee heeft ook niet mijn voorkeur. overigens komt er in de kast dingen als xbox, surroundset, sateliet-decoder te staan.
toch eens wat anders zien te verzinnen dan.... :(

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Inderdaad, niet doen.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoe handig ben je? Want een nieuwe behuizing maken zou je problemen op kunnen lossen.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1