Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-11 16:20
Goedemiddag!

Ik krijg na 3-keer COD4 te hebben proberen te installeren telkens dezelfde error.
Ja, ik heb een legale game en heb inderdaad op Google gezocht voor oplossingen maar zonder resultaat.
Heb COD4 weer opnieuw proberen te installeren omdat ik Windows7 wou testen.

Het gaat om deze error:
G:\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\miles\mssmp3.asi is either not designed to run in Windows or it contains an error. Try installing the program again using the original installation media or contact your system administrator or the software vendor for support.
De hele map ' Miles' werkt trouwens niet. Telkens als ik op 'OK' klik krijgt hij een andere error in de ' Miles' map. Heb deze ook al proberen te vervangen. Helaas zonder positief resultaat.

Mijn specs staan in mijn sig...

Groet,

Yaron

[ Voor 20% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 31-08-2009 17:36 ]

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11 18:53
Aan je specs ligt het in ieder geval niet. Die moeten ruim voldoende zijn om COD4 te spelen. Heb je al gekeken of je zelf in de windows verkenner die map kan openen, en zo ja, of de bestanden die hij zoekt er daadwerkelijk in staan?

• wishmasterUT2k4
Ik kan inderdaag gewoon de map benaderen en elk bestandje staat ook gewoon in de map!
Heel vreemd...

• wishmasterUT2k4
Niemand? =(

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:24

Barrycade

Through the...

Geen krassen in je DVD? Lijkt op basis van de error dat er wat beschadigd is. Niemand in de omgeving heeft anders een COD 4 DVD voor je? Kan je daarmee testen.

Verwijderd

cod 4 is 2 jaar oud en je probeert het te draaien op een OS waar cod4 nog nooit van gehoord heeft .
Kan wel eens zijn dat er sommige api calls zijn die dan de soep indraaien , niet ?

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-10 15:58
Mijn CoD4 install werkt prima op W7 RC, dat is het niet :o

Verwijderd

En ik zie juist dat je 2 videokaarten hebt . Schakel er eens 1 uit .

• wishmasterUT2k4
littlejoannes schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:46:
Geen krassen in je DVD? Lijkt op basis van de error dat er wat beschadigd is. Niemand in de omgeving heeft anders een COD 4 DVD voor je? Kan je daarmee testen.
Er zitten inderdaad krassen op mijn DVD. Ben maar 2-dagen in de week thuis dus heb het meestal te druk met andere dingen.
Zal eens kijken voor een gedownloade versie... heb toch de DVD + key wel. Dit maakt het toch weer niet illegaal he?
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:24:
En ik zie juist dat je 2 videokaarten hebt . Schakel er eens 1 uit .
Heb dit inderdaad al eens geprobeerd. Ook zonder de GX2's maar met een GTX. Helaas zonder goed resultaat =(

Als het goed is moet er ergens in Leeuwarden een winkel zijn (gamenogwat...) die DVD/CD's krasvrij maakt.
Iemand ervaringen mee ??

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Miles is iets wat geluidskaart gerelateerd is, videokaarten mag je dus even vergeten.
Misschien een idee om je geluidskaart eens te voorzien van wat nieuwe drivers?
Anders iemand anders eens vragen of hij die map voor je kan rarren en naar je toe kan sturen; wie weet zijn ze inderdaad gewoon corrupt.

Zijn kleine bestandjes, heb ze even voor je geupload: http://www.megaupload.com/?d=LCDFY2BG

[ Voor 13% gewijzigd door Mental op 01-10-2009 16:34 ]

• wishmasterUT2k4
Dat zou inderdaad kunnen! Ik zal dat binnenkort ook eens proberen.

Ik heb je bestanden even overgeplaatst naar mijn map maar helaas krijg ik nu een ander probleem:

Error:
Fastfile for zone ' code_post_gfx_mp' is corrupt or unreadable.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:59

Vos

AFCA

Ik zou de 'iso' binnenhalen en dat eens testen, je hebt de key wel ja..

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 22:03
Gewoon een .iso ergens vandaan plukken, en die mounten. Aangezien je de game hebt gekocht is dit volkomen legaal.
Pagina: 1