Toon posts:

www.peecee.nl online bestelling:(((?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo meisen:)

ik heb gisteren bij www.peecee.nl 2x128 sdram besteld maar je krijgt daar geen bevestiging van:(, hebben jullie daar ook ervaring mee, ik heb een paar emailtjes naar hun gestuurd maar ze reageren helemaal niet , ze hebben geen telefoon nummer in hun site staan ik vind het echt een vaag bedrijf:r

Verwijderd

Topicstarter
niemand iets bij hun gekocht:?, lijkt me sterk want ze zijn verekt goedkoop>:), maar ik blijf erbij maar wel verekt vaaaaag:r:r:r

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mischien zijn ze wel "iets" te goedkoop. Het feit dat ze ook niet telefonisch berijkbaar zijn vind ik ook al vaag. Persoonlijk zou ik niet snel bij zult soort bedrijfjes bestellen. Als je ervaringen van andere tweakers te weten wilt komen, en dat wil je, dan kun je hier kijken!

edit:

Wil er nog even aan toevoegen dat het op dit forum als niet "netjes" word beschouwd als je na een aantal minuten al een repley plaatst met de mededeling dat er nog niemand heeft gereageerd. Wacht het in het vervolg even rustig af, word veel meer gewaardeerd:).

Verwijderd

Topicstarter
teveel positieve reacties daar heb ik niks aan ,ik wil iemand horen die dezelfde heeft meegemaakt. toch bedankt voor je tip:Y)

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Heb daar 1*256Mb pc133 dane-elec gekocht. Zag er goed uit, binnen 3 dagen bezorgd.

Maar het geheugen doet het niet goed lijkt het... erg traag! Ziet er verder wel uit als origineel dane-elec enzo (nec plaatjes erop)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Verwijderd

heb er 128 mb PC133 dane elec gekocht
na 4 dagen binne :)
geen bevestiging :r
Pagina: 1