Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS3] Racedriver Grid multiplayer probleem

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik speel graag Racedriver Grid met een vriend van me online.

Ik kan zelf een sessie creeren. Na verloop van tijd komen er mensen bij en kunnen we online racen.
Die vriend van mij ziet wel mijn sessie, maar kan er niet inkomen.
Krijgt een foutmelding dus.

Het gekke is; als hij een sessie creeert, kan ik er bij hem ook niet inkomen. Andere personen hebben wel toegang tot zijn sessies.

Enig idee hoe dit kan, en hoe ik dit kan oplossen?
Beide PS3's zijn via WIFI verbonden met een modem. We hebben de firewalls van de routers als uitgezet, maar het lukt niet.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat is de NAT status van jullie beide?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:38
Zit jouw vriend bij jou in huis ?
Of zit hij in zn eigen huis ?

Ik heb ook wel eens problemen gehad, dat wanneer er nog iemand op dezelfde internet verbinding, in de server probeert te komen die op die internet verbinding is aangemaakt, dat het dan gewoon niet wil op een of andere manier.

Snap je het nog ? :P

gewoon nee.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
SanderPS3 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:53:
Zit jouw vriend bij jou in huis ?
Of zit hij in zn eigen huis ?

Ik heb ook wel eens problemen gehad, dat wanneer er nog iemand op dezelfde internet verbinding, in de server probeert te komen die op die internet verbinding is aangemaakt, dat het dan gewoon niet wil op een of andere manier.

Snap je het nog ? :P
Hij zit in zijn eigen huis...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200