Ik ben bezig met het maken van een menu en op een aantal sites zag ik dat menu's gewoon werden gedefinieerd als een list. (maar ze hebben wel mooie mouseover effects/dropdowns etc>
Bijvoorbeeld:
nou heb ik op google al gezocht maar met query's als 'mouse events outside tags' of 'mouse even without onmouseover' maar daar kom ik ook niet echt verder mee.
Kan iemand mij vertellen welke techniek ze hier voor gebruiken, css, javascript of iets anders.
of mischien een zoekstring waar ik wel de correcte informatie mee kan vinden.
bij voorbaat dank.
Bijvoorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <ul class="mymenu"> <li><a href="#">Menu 1</a> <ul> <li><a href="#">Menu 1.1</a></li> <li><a href="#">Menu 1.2</a></li> </ul> </li> <li><a href="#">Menu 2</a></li> <li><a href="#">Menu 3</a></li> </ul> |
nou heb ik op google al gezocht maar met query's als 'mouse events outside tags' of 'mouse even without onmouseover' maar daar kom ik ook niet echt verder mee.
Kan iemand mij vertellen welke techniek ze hier voor gebruiken, css, javascript of iets anders.
of mischien een zoekstring waar ik wel de correcte informatie mee kan vinden.
bij voorbaat dank.
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...