Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] namen niet te slepen tussen To/CC velden *

Pagina: 1
Acties:

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Sinds kort zijn we in ons bedrijf over aan het gaan op Office 2007. Echter hebben we nu een raar probleem in Outlook 2007 (nou ja.. probleem is het niet echt, meer irritant). Als men een naam/adres wil verslepen van bijvoorbeeld de To naar CC box verdwijnt het gewoon (het blijft niet achter in het veld waarvan gekopieerd wordt en in het veld waar het zou moeten komen verschijnt ook niets).

Het vreemde is dat het bij sommige gebruikers nog wel werkt en sommigen niet. Overigens werkte het in Outlook 2003 ook gewoon.

Wat we onder andere al (zonder succes) geprobeert hebben is het volgende:
- Re-Installatie/Repair van Office
- Hernoemen/deleten van de .NK2 file van het bijbehorende profiel (bestand waarin de gebruikte adressen gestored worden)
- Outlook profiel opnieuw aanmaken

Het lijkt dus gewoon een instellingen, maar we weten niet meer waar te zoeken.. :? Iemand een idee?

"It's about time you showed up Fox!"

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

sp2 ook al geinstalleerd voor office ?

Self reflection is the school of wisdom

• speek1984
Aiii.. Heb de titel niet meer aangepast.. Kan een Modje dit voor me doen? :)
[Outlook 2007] namen niet te slepen tussen To/CC velden

• speek1984
Ventrigo schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:47:
sp2 ook al geinstalleerd voor office ?
Ah sorry, die ben ik vergeten erbij te zetten. Klopt, hebben we ook al gedaan inclusief de updates die erna kwamen.

• speek1984
Dit topic mag gesloten worden, na re-install (handmatig en niet via SMS) is het verholpen.. Geen idee waar het uiteindelijk in gezeten heeft.. :?