op heel veel sites die ik bezoek met mijn ie8 en windows vista, krijg ik de mobile-versie te zien. Blijkbaar runnen deze sites een of ander script dat kijkt naar welke browser ik heb, en op basis daarvan vaststellen dat dat ik op een telefoon zit, wat dus niet zo is, super irritant.
Ik heb eigenlijk net mn computer opnieuw geinstalleerd en ie geupgrade. Als ik naar :http://www.whatismyip.be/browser-info.php
ga, krijg ik:
Browser identifier: msie
Browser version: 8.0
Browser major version: 8
Browser minor version: 0
Browser engine: msie
Browser engine version: 8.0
Operating system identifier: win
Operating system version: unknown
Macromedia Flash installed: unknown
Flash version: 0
Colours: 1048576
Java: Enabled
Full user agent string: mozilla/4.0 (compatible; msie 8.0; windows nt 6.0; trident/4.0; gtb6; slcc1; .net clr 2.0.50727; media center pc 5.0; infopath.2; .net clr 3.5.30729; .net clr 3.0.30618; tablet pc 2.0; creative autoupdate v1.40.01)
Dat lijkt mij goed, toch? Ik heb al zitten zoeken bij de instellingen in internet explorer of je misschien nog iets kunt instellen hierover maar heb niks kunnen vinden. Ook het zoeken op google levert niet veel op omdat de termen die je gebruikt nogal globaal zijn (browser, mobile)
iemand een idee?
Ik heb eigenlijk net mn computer opnieuw geinstalleerd en ie geupgrade. Als ik naar :http://www.whatismyip.be/browser-info.php
ga, krijg ik:
Browser identifier: msie
Browser version: 8.0
Browser major version: 8
Browser minor version: 0
Browser engine: msie
Browser engine version: 8.0
Operating system identifier: win
Operating system version: unknown
Macromedia Flash installed: unknown
Flash version: 0
Colours: 1048576
Java: Enabled
Full user agent string: mozilla/4.0 (compatible; msie 8.0; windows nt 6.0; trident/4.0; gtb6; slcc1; .net clr 2.0.50727; media center pc 5.0; infopath.2; .net clr 3.5.30729; .net clr 3.0.30618; tablet pc 2.0; creative autoupdate v1.40.01)
Dat lijkt mij goed, toch? Ik heb al zitten zoeken bij de instellingen in internet explorer of je misschien nog iets kunt instellen hierover maar heb niks kunnen vinden. Ook het zoeken op google levert niet veel op omdat de termen die je gebruikt nogal globaal zijn (browser, mobile)
iemand een idee?
Leef lekker in het nu, er is niks anders