Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb windows 7 (rtm) geinstaleerd (met uiteraard alle nieuwste drivers), en heb daarbij mijn monitor aangesloten via hdmi. Ik heb een Nvidia gtx 275.

Nu is het zo, dat (bijna) iedere keer dat ik windows opstart ik geen beeld krijg. Dan moet ik eerst mijn monitor aan en uit zetten, of via windows+p wat hannisen om te proberen mijn beeld weer te activeren.

Windows denk namelijk konstant dat ik 2 of 3 of soms zelfs 4 monitoren heb aangesloten, vreemd.

Dit probleem is super irritant, gebeurt ook als die op schermbeveiling gaat of als ik mijn tv er ook op aansluit.

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorydeleur
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 13:16
Heb je al gekeken wat je Nvidia Configuratie zegt (of je er twee hebt..)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ligt het niet aan het feit dat je hem op de HDMI poort aansluit? Sluit eens je monitor aan via DVI en test het dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
it0056 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 00:38:
Heb je al gekeken wat je Nvidia Configuratie zegt (of je er twee hebt..)?
Nvidia doet net zo irritant.. die zegt precies hetzelfde

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
RedHat schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 00:38:
Ligt het niet aan het feit dat je hem op de HDMI poort aansluit? Sluit eens je monitor aan via DVI en test het dan nog eens.
Een maat van me, die heeft excact dezelfde configuratie met dvi aangesloten, die heeft dit probleem ook.

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorydeleur
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 13:16
Zorg dat het juiste als primair beeldscherm is ingesteld (was iets met een wizard in het Nvidia scherm..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
it0056 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:43:
Zorg dat het juiste als primair beeldscherm is ingesteld (was iets met een wizard in het Nvidia scherm..)
Ik heb het antwoord/oplossing gevonden.

Er zit een fout in de bios van de GIGABYTE versie van de GTX275, via hun site kan je een update tool downloaden die dit probleem oplost.

Nu gaatie als een zonnetje!

Frietjes

Pagina: 1