beeld van game clonen naar 2e gpu

Pagina: 1
Acties:

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
ik wil graag het beeld van games clonen naar een 2e gpu/scherm.

lang verhaal: ik ben bezig met een dock voor mn netbook met een desktop gpu dr in, verbonden via pci-e. zo kan ik iig wat games op lage settings gewoon spelen, ipv dat ik niet verder kom dan mijnenveger en wat dos games. echter heb ik weinig zin om daarvoor ook weer een los scherm enzo dr bij te hebben, dan ga ik liever gewoon op mn gaming bak gamen, de netbook gpu dock is puur voor af en toe n kleine lanparty/wat casual gaming (en/of puur een novelty feature, ik ben (waarschijnlijk) de 1e)

kortom, ik wil de output van mn nvidia kaart (met dummy plug dr aan) clonen naar 'scherm 2' op de intel GMA. voor desktop gebruik werkt dat sowiso wel, maar ik ben dus bang dat dat voor games niet wil (ik heb het nog niet kunnen testen) iemand die hiervoor een oplossing weet, of me nu al kan vertellen dat het _wel_ werkt?

en dingen als: koop een ion netbook had ik zelf ook wel gevonden, maar dit is veel leuker ;)
en als dit beter onder softe goederen thuis hoort, mag t gemoved worden..

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:59
Normaal als je desktop clooned, gebeurt dat voor alle aplicaties die je opent/gebruikt.
Hier heeft dat toch altijd gelukt dus, zie niet in waarom dit niet zou gaan.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
ik ga het proberen :) we zien het binnenkort.. (en omdat ik ook wel ns vaker gezeur heb gehad, video playback die alleen op het 1e scherm te zien was en de 2e alleen n zwart vlak gaf, dat soort dingen, en dat was 1 kaart, geen exotische setup met 2 merken en totaal verschillende kaarten..)

[ Voor 72% gewijzigd door AlexanderB op 30-08-2009 23:54 ]

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-04 09:59
Dit gaat niet werken aangezien de GMA gedisabled word (als je uberhaupt al de 2e videokaart kan selecteren in de BIOS, wat ik betwijfel). Je zal bovendien ook niet meer je netbookscherm kunnen gebruiken aangezien die via een LVDS interface is aangesloten, en iets zegt me dat jouw nvidia dock die niet heeft O-) .

[ Voor 15% gewijzigd door SirNobax op 31-08-2009 12:26 ]

Pentaxiaan