Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Suggestie : Gesloten topics voor de search kunnen waarderen

Pagina: 1
Acties:

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Misschien een stom idee, maar zou het geen handigheidje zijn om gesloten topics een extra vlaggetje of iets mee te geven om ze uit de search te kunnen gooien...

Want veelal zie ik mensen die klagen over de slechte search / het enkel vinden van topics met google / search verwijzingen...

Ik weet dat je de gesloten topics kan uitsluiten, maar dan gooi je ook de grote topics / topics die ontregeld zijn eruit terwijl hier best wel de oplossing in kan staan voor je probleem.

Daarom is mijn idee om aan een gesloten topic ( voor open topics zijn genoeg discussies geweest ala experts-exchange etc ) of door een mod ( tijdens het sluiten ) of door een x aantal users ( door als zij dit topic openen een extra checkbox te plaatsen ) een mogelijkheid te creeeren om dat topic uit de search te filteren / onderaan de search te tonen mee te geven.

Want feitelijk hoeft volgens mij niemand via de search een TS terug te vinden waar na 2 posts een mod het topic sluit met de opmerking dat TS het opnieuw mag proberen als hij meer info geeft...

Dus gewoon een indicatie of een gesloten topic wel / niet ( normaal / extra laag ) in de search moet belanden.

Een topic is veelal niet voor niets gesloten, maar soms staat er toch nog het antwoord in.
Imho gaat dit vooral op voor nieuwe users die even snel een vraag posten, dan wordt dat topic gesloten ( omdat de vraag al 1000x gesteld is ) met een verwijzing naar de zoek / google en als de user dat dan probeert stuit hij eerst op nog 999 topics die gesloten zijn met verwijzingen naar de zoek / google.
Dan komt dus dit idee om de hoek kijken om die 999 topics uit de zoek te halen...

Wat vinden jullie van het idee?

Verwijderd

soort topic: 'open' selecteren en klaar ;)

*edit* beter lezen dus

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2009 23:08 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik weet dat je de gesloten topics kan uitsluiten, maar dan gooi je ook de grote topics / topics die ontregeld zijn eruit terwijl hier best wel de oplossing in kan staan voor je probleem.
;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:31

CoolGamer

What is it? Dragons?

Die snel gesloten zijn volgens mij al uitgesloten standaard. Onderaan kan je een vinkje zetten bij "Snel gesloten topics ook laten zien" om die toch te laten zien. Maar dit is toch al voldoende om de nuttige er gewoon tussen de laten. Gesloten grote topics zouden dus als het goed is al gewoon tussen de zoekresultaten staan.

[ Voor 16% gewijzigd door CoolGamer op 30-08-2009 23:34 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Gomez12
TheCoolGamer schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 23:30:
Die snel gesloten zijn volgens mij al uitgesloten standaard. Onderaan kan je een vinkje zetten bij "Snel gesloten topics ook laten zien" om die toch te laten zien. Maar dit is toch al voldoende om de nuttige er gewoon tussen de laten. Gesloten grote topics zouden dus als het goed is al gewoon tussen de zoekresultaten staan.
Dat snel gesloten topics standaard uitgesloten waren wist ik niet, dat haalt al 90% van mijn suggestie onderuit :( ...

Maar is het dan een idee om een mod bij het sluiten zelf aan te laten geven of het een snel gesloten topic is of niet? Geen idee wat het huidige criteria is voor een snel gesloten topic, maar als ik om 03:00 iets post kan ik me voorstellen dat een mod er niet al te snel bij zal zijn...

Grote topics staan idd al tussen de zoekresultaten, maar dan staat er nog steeds veel andere gesloten bagger tussen...

[ Voor 6% gewijzigd door Gomez12 op 30-08-2009 23:52 ]

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:31

CoolGamer

What is it? Dragons?

Nu ik even zoek zie ik het ook. Stel, ik zoek op "Windows loopt vast", is 1 van de resultaten op de eerste pagina: [PROBLEEM] Computer loopt vaak vast. Aan zulk soort resultaten heb je inderdaad niks. Dat die filter slecht werkt had ik nog niet gezien, ik zoek namelijk zelf meestal via Google.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Gomez12
Tja, geen idee of het filter slecht werkt ( heb namelijk geen idee waarop gefilterd wordt ) maar andersom een slotje na 8 uur open te zijn geweest, dat lijkt me allicht niet onder de definitie van snel te vallen...

En ja, dan kan je wel weer automagisch iets gaan detecteren van : als het na 23:00 uur is dan wordt de periode voor snel gesloten verlengd naar xx uur ipv x uur.
Maar ik denk dat dit toch niet gaat werken. je krijgt het beter, maar imho krijg je het nog beter als een mens het kan aangeven...
Pagina: 1