Sinds ik mijn Iphone ge-update heb naar de 3.0 firmware gebeuren er vreemde dingen met het ding. M'n telefoon produceert heel veel warmte en aan de lader verbruikt hij soms meer energie dan er bijgeladen kan worden, met als gevolg dat het percentage opgeladen tussen de 0 en 5% blijft schommelen. Wanneer ik de Iphone uit zet laad hij wel volledig op.
Waar ik vroeger met gemak een complete dag met de batterij kon die is hij nu soms in 2 uur leeg.
Het rare is dat m'n telefoon deze kuren niet altijd heeft. Soms gaat het goed, soms gaat het mis.
Ik ben uiteraard terug geweest naar T-mobile en heb een splinternieuwe Iphone gekregen. Deze heeft echter exact de zelfde problemen.
Ik vraag me af of meerdere mensen hier last van hebben. Zo ja, deel het hier!
Gr,
DuLaC
Waar ik vroeger met gemak een complete dag met de batterij kon die is hij nu soms in 2 uur leeg.
Het rare is dat m'n telefoon deze kuren niet altijd heeft. Soms gaat het goed, soms gaat het mis.
Ik ben uiteraard terug geweest naar T-mobile en heb een splinternieuwe Iphone gekregen. Deze heeft echter exact de zelfde problemen.
Ik vraag me af of meerdere mensen hier last van hebben. Zo ja, deel het hier!
Gr,
DuLaC