[iPhone] Batterij snel leeg en erg heet sinds FW3.0

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuLaC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-12-2022
Sinds ik mijn Iphone ge-update heb naar de 3.0 firmware gebeuren er vreemde dingen met het ding. M'n telefoon produceert heel veel warmte en aan de lader verbruikt hij soms meer energie dan er bijgeladen kan worden, met als gevolg dat het percentage opgeladen tussen de 0 en 5% blijft schommelen. Wanneer ik de Iphone uit zet laad hij wel volledig op.

Waar ik vroeger met gemak een complete dag met de batterij kon die is hij nu soms in 2 uur leeg.

Het rare is dat m'n telefoon deze kuren niet altijd heeft. Soms gaat het goed, soms gaat het mis.

Ik ben uiteraard terug geweest naar T-mobile en heb een splinternieuwe Iphone gekregen. Deze heeft echter exact de zelfde problemen.

Ik vraag me af of meerdere mensen hier last van hebben. Zo ja, deel het hier!

Gr,

DuLaC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 23:56

KroeT

[...]

Ik herken het probleem niet, maar ben wel benieuwd of je ook een andere lader hebt geprobeerd. Dit gezien het feit dat je nu met twee iPhones hetzelfde probleem hebt.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:27
met FW3.0 zijn wel meer warmte problemen enzo, maar dat opladen heb ik nog niet gehoord, ik zou ook denken dat je lader niet helemaal lekker is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Of je hebt ge-restored vanaf je oude iPhone en zo de software die mogelijk verantwoordelijk is voor het opkietelen van de CPU naar 100% (want zo klinkt het) weer gewoon teruggezet op je nieuwe iPhone...

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuLaC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-12-2022
Heb het met verschillende laders, aan de lader ligt het dus niet. Heb idd wel een restore gedaan vanaf m'n oude iphone backup. Zal eens een clean install proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft het bij mij in ieder geval verholpen.

Ik heb een tijdje gehad dat mn telefoon heel traag werd en dergelijke en dat na een reinstall + backup terugzetten niet verholpen was. Nu zonder backup gewoon weer lekker fris en "snel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArawnofAnnwn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 17:13
ik heb hetzelfde probleem. telefoon word erg warm en is na enkele uren (zonder te gebruiken) ineens leeg. heb mijn telefoon nu opnieuw geconfigureerd en geen jailbreak uitgevoerd, en als ik mijn telefoon pak terwijl deze (niet in de zon) op mijn bureau ligt, dan is deze warm. ik heb 4 applicaties geinstalleerd en ik gebruik geen push (behalve e-mail/contacts/calander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij mij was dit probleem verholpen toen ik 'Herstel netwerkinstellingen' heb uitgevoerd.

2G Iphone hier trouwens. Sinds dien geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 14:27
Heb je een iPhone 2G?

Zoja zet pushberichten (berichtgeving) uit. Dit zal de problemen met je batterij oplossen.

De 2G patch om MMS te activeren trekt ook je batterij leeg. Dus deze ook verwijderen.

Correctie: Ik zie dat je een iPhone van bij T-Mobile hebt, dus minstens een 3G. Je kan ook proberen om push uit te zetten bij de 3G.

[ Voor 25% gewijzigd door kdhoe op 02-09-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:23

MsG

Forumzwerver

Ik heb dat vage laden ook wel eens met mijn usb lader, en volgens mij ook eens toen ik navigatie nog aan had. Ik laad hem nu gewoon altijd op met de "echte" lader aan het stroom.

Wat ik nog wel gek vind bij de iPhone is dat als je hem soms net 2 seconden aan de lader hebt, hij al + 4 procent oid erbij zet. Ik heb het idee dat hij zegt dat hij soms 100% is terwijl hij dat nog helemaal niet is.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeeter201
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Hoi, exact hetzelfde probleem hier. Iphone wordt heet en batterij loopt snel leeg, maar niet consequent. Probleem bestaat pas sinds de update naar de laatste firmware (3.1). Heel vreemd, volgens mij heeft Apple een probleem. Ik gebruik zowel de usb-oplader als een dockingstation en een oplaadkabel naar stopcontact. Maakt niet uit welke ik gebruik, probleem blijft bestaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Skeeter201 op 15-09-2009 21:32 ]

Pagina: 1