Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:42
Als ik van mijn J6410 (die op mijn netwerk is aangesloten) iets wil scannen, gebruik ik daar Adobe Acrobat voor. Ik selecteer dan mijn J6410, leg het papier in de automatische papierdoorvoerscannerding, en voila, daar scant hij dan. Maar hij scant niet de volledige 100%..

Stel ik heb een A4tje met een vierkantje in het midden. Normaal zou ik gewoon de hele pagina moeten (willen) zien in Acrobat, maar de driver van HP knipt het vierkantje eruit en tenslotte zie ik dan dus ook alleen het vierkantje in Acrobat, zonder de rest van de A4...

Voorbeeld twee: Een formele brief met handtekening. Ik wil dus de hele brief inscannen, maar HP kapt hem af aan de onderkant van de handtekening omdat hij dan schijnbaar denkt dat de scan daar eindigt (maar ik wil de hele brief, mét de witruimte!)

snap je het nog?

Nu heb ik geselecteerd dat ik de Eigen interface van scanner wil weergeven.. Ik krijg dan ook keurig een stukje HP software voorgeschoteld waarin ik dingen kan instellen. Als ik op voorbeeld druk, selecteerd hij weer het vierkantje... Nu moet ik eerst naar het tabblad Originele Scan terug, om vervolgens het door HP geselecteerde vierkantje (dat gebied) te vergroten tot de hele A4 om uiteindelijk de hele A4 gescand en in Acrobat te krijgen...

Nu wordt ik hier dus gek van, want als ik even wat moet scannen (of 10 pagina's achter elkaar waarvoor ik de automatische invoer wil gebruiken) moet ik dus telkens in de HP software dat gebiedje te zitten vergroten...

Is hier niet iets voor te bedenken? Ergens een vinkje wat uit moet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-05 10:46
Ik hoop dat hier een oplossing voor is, mijn HP psc 2110 doet exact hetzelfde. Ik heb nooit uit kunnen vinden waarom hij dit doet maar ik scan zo weinig dat ik die handmatige ingreep die jij beschrjift nniet zo'n probleem vind

Desktop | Server | Laptop