Hoi,
sinds al een paar maanden heb ik een probleem met WMP11. elke keer als ik een USB flash drive, mp3-spelertje, SD-kaartje of mn telefoon aan de pc hang via USB krijg ik een popup van WMP, of ik het ding wil syncen. de enige optie die er is is doorgaan (waarna ik vermoed dat ie gaat syncen) of gewoon kruisje/cancel. dat klik ik dus elke keer.
en nu ben ik het echt _beu_. maakt me niet uit wat ik in mn usb drive prik, WMP mag niet meer naar voren komen "met wil je syncen?" niet meer, nooit meer, weg dood, losse bytes in een hoekje van mn HD.
ik gebruik WMP ook nauwelijks, enkel voor soms een filmpje te kijken.
ik heb gezocht op internet, daar komt het neer op Share my media uitzetten, de Universal Plug and Play Device Host en SSDP Discovery Service uitschakelen. media sharen staat uit, en die andere services wil ik wel aan laten staan voor andere zaken en je schijnt er ook foutmeldingen van te krijgen van andere programma's.
"gewoon syncen uitzetten" moet je voor elk nieuw ding dat je in je usb poort steekt opnieuw doen. wil ik dus _niet_.
winamp heeft er ook soms t handje van, en die mag het van mij ook niet meer doen. daar heb ik voor gezicht in de instellingen, maar niet gevonden. ook hier graag een tip/oplossing voor. maar WMP11 is irritanter er mee.
dus, wie weet hoe je het uit zet?
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,