[PW] e-sata specificatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De specificatie e-sata zit 2x in het systeem. Eén keer onder "Verbinding (USB/FW)" en één keer onder "Verbinding (overige)". Dit is soms lastig bij het zoeken naar systemen met e-sata, omdat het dus op verschillende plekken wordt ingevuld. Vaak maar bij één van de twee. Lijkt me handig om te veranderen naar 1 plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ook de USB-specificatie staat dubbel, bij Video-uit en USB/FW.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online
En LAN 100Mbps dus ook :)

[ Voor 17% gewijzigd door woekele op 30-08-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wiethoofd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:42:
Ook de USB-specificatie staat dubbel, bij Video-uit en USB/FW.
De usb is (waarschijnlijk) bedoeld voor displaylink en soortgelijke technologieën, zie ook Wikipedia: DisplayLink

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dirk schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 23:28:
De usb is (waarschijnlijk) bedoeld voor displaylink en soortgelijke technologieën, zie ook Wikipedia: DisplayLink
Elke computer met USB kan dit aan, het is mee een specificatie die op LCD/TFT-schermen en de foto-lijstjes van toepassing is. Als ik bij een moederbord de specs invul voor video-out hoeft die hele USB daar niet tussen te staan... USB 2.0 graphics devices staat ook al op Wikipedia, een normale USB-poort op je laptop/moederbord kan dit aan en is dus niet het vermelden waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online
Is dit topic gelezen door iemand die over de pricewatch gaat? Wel even goed om te weten of er iets mee gedaan wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hier geldt hetzelfde als in LD:
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
En in dit geval is het devvers/pricewatch-admins (etc.) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wiethoofd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:18:
Hier geldt hetzelfde als in LD:

[...]

En in dit geval is het devvers/pricewatch-admins (etc.) :Y)
Sinds wanneer?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Verbinding USB/FW en verbinding (overige) zijn onderdelen van specificaties die bij verschillende categorieën producten horen. De verbinding USB/FW zie je bijv bij USB-sticks terugkomen, verbinding (overige) weer bij andere soorten producten. Bij systemen is dat inderdaad niet handig als ze er dubbel staan, maar ik kan zo 123 geen oplossing verzinnen, dat laat ik aan Kraan over :)

De usb en lan bij video-uit is bekend, maar die specificaties zijn nog niet 100% volledig, daar wordt nog over nagedacht wat er bij moet en wat er weg kan. Lan staat er bij een stuk of 5 verschillende specs in trouwens.
Wiethoofd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 01:08:
Elke computer met USB kan dit aan, het is mee een specificatie die op LCD/TFT-schermen en de foto-lijstjes van toepassing is. Als ik bij een moederbord de specs invul voor video-out hoeft die hele USB daar niet tussen te staan... USB 2.0 graphics devices staat ook al op Wikipedia, een normale USB-poort op je laptop/moederbord kan dit aan en is dus niet het vermelden waard.
Nee, maar bij beamers kun je dus wel beeld via lan en usb sturen en dan komt het bij video-verbinding wel van pas. Maar video-in/video-out en audio-in/audio-out zijn specs die nog niet compleet zijn zoals ik al zei, daar wordt over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Megaflix schreef op woensdag 02 september 2009 @ 00:48:
Nee, maar bij beamers kun je dus wel beeld via lan en usb sturen en dan komt het bij video-verbinding wel van pas.
Beamers ≠ moederborden, bij de laatste is het dus een loze specificatie om in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Wiethoofd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 00:52:
Beamers ≠ moederborden, bij de laatste is het dus een loze specificatie om in te vullen
Video in/out en audio in/out gaan nog op de schop zoals ik al zei.
Pagina: 1