gezocht speakers voor yamaha rx-v496rds

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:50
zoals je hierboven kan lezen heb ik deze reciever aangeschaft.
wat ik nu nog zoek is een goede set speakers.
ff voor de goede orde dit is een dd/dts reciever.

de prijs.. tja 700 ongeveer...

ps. ben klein behuist. (heel klein).

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
tja, nu zal de één zeggen "die" en de andere "nee die" en zo kun je door blijven gaan.

ik denk dat je het beste gewoon naar een goede winkel kunt gaan (RAF, Polectro, enz)

Verwijderd

Hoeveel kostte die receiver, willem namelijk ook hebbuh

Als je klein behuist bent, moet je de Bose Acoustimass nemen. Series 3 (798,-) of beter: de series 5 (1198,-) die ik heb. En dan nog aanvullen met center en rear speakers.

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

|:( ahem foute post
excuses

mollie

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 20:10 schreef mollie het volgende:
jaaaaaaaaah waar was je nou man ;)

ik heb een paar dagen geleden een post gemaakt over die verterker die je hebt.
is die een beetje leuk ?
ik ben er nl ook over aan het denken om die te kopen . laat ff weten hoe ie bevalt ok?

oh ja ze vroegen er hier 599 voor mischien dat jij em goedkoper heb kunnen krijgen

mzzl
mollie
Waar is hier?

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

nee mijn fout ik heb weer niet goed gelezen
jij hebt een dts ,mar je hebt dus ook een stereo rx-496 rds dus als de jouwe veeeeeel duuder was kan dat kloppen :( dacht ik eindelijk iemand gevonden te hebben die me kon helpen :(

mollie

Verwijderd

Ik weet wel dat de RX-V596 +/- 1200,- is. Maar die vind ik te duur, net als een RX1V, die overigens wel redelijk klinkt :9~

• SiErRa
ik heb em voor 760,-

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 19:10 schreef SiErRa het volgende:
ik heb em voor 760,-
En waar dan?

Verwijderd

Flippit, ik heb net m'n RX-V1000 binne, da's ook wel :9~
>:)

• SiErRa
stassen venlo.
www.stassen.nl

maaruh verder niemand speaker tips?

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
voor speakers zou ik eens naar bose of magnat kijken. Ik heb er zelf bose zuilspeakers op aangesloten maar die worden niet meer gemaakt sinds dit jaar. wellicht dat je daar nog wat van kan vinden voor een nette prijs. Kosten normaal 800 per stuk.

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 22:43
Bose en magnat?:r Tenminste, dat is mijn mening. Ik zou zeggen spaar nog ff door en koop wat goeds; B&W, KEF, Dynaudio.
Ga eens luisteren naar een paar B&W DM601 S2.
Kosten ca. 700-800 per paar.

B&W 602 S2
Ook maar ff een paar reviews erbij gezet >:)

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

De B&W DM220 kopen. Bij www.marktplaats.nl kijken. Ik heb ze. Ik heb veel luidsprekers gehoord, echt heel veel, en deze klinken echt superlekker, zeker voor de prijs. Er zijn daar verschillende te koop voor rond de 300 gulden (setje)

Kijk ff bij http://www.audioreview.com/reviews/Speaker/product_6860.shtml

wat reviews erover...

(Dit is mijn mening, laat je niet alleen door mij iets wijsmaken. Ik ben gewoon heel erg overdonderd door deze speakers :) )

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
Op dinsdag 06 maart 2001 00:42 schreef MaxDamage het volgende:
Bose en magnat?:r Tenminste, dat is mijn mening. Ik zou zeggen spaar nog ff door en koop wat goeds; B&W, KEF, Dynaudio.
Ga eens luisteren naar een paar B&W DM601 S2.
Kosten ca. 700-800 per paar.

B&W 602 S2
Ook maar ff een paar reviews erbij gezet >:)
Het is zoals ik al zei heel erg persoonlijk, maar dat bose en magnat :r zijn dat is pure nonsens! Heb je al eens naar de topspeakers van beide merken geluisterd? Het ligt er trouwens ook aan wat voor muziek je draait. En elke speaker heeft zo zijn eigen karakteristiek net als versterkers overigens. Dus misschien heb jij wel magnat/bose speakers gehoord aan een foute versterker. 800 piek per paar? Dat is dan echt bagger. Daar krijg je echt geen bose/magnats voor hoor....ben je eerder per stuk kwijt, net als ik voor mijn bose speakers kwijt was.
Overigens is het ook nog eens afhankelijk van je ruimte. Die bose speakers van mij klinken op mijn redelijk kleine kamer best goed, maar eigenlijk zou ik op de kamer van mijn buurjongen moeten zitten om het echt goed te kunnen horen :) Maar ik heb ze eens in de huiskamer gezet en toen klonken ze echt super.

Maar goed, ik wil hier niet gaan kibbelen...speakers zijn heel erg afhankelijk van je smaak.

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Op dinsdag 06 maart 2001 00:42 schreef MaxDamage het volgende:
Bose en magnat?:r Tenminste, dat is mijn mening.
ik heb vernomen dat Magnat sinds een aantal jaar is overgenomen ofzo, en na die tijd is de kwaliteit geloof ik sterk verminderd.. (dit is 'n quote uit iemand anders mond) ik bezit zelf magnats van 'n jaartje of 6 oud en deze klinken zò goed!! ik heb ook nieuwere gehoord maar die hadden geen mooie bass.. kan zeker aan de amp gelegen hebben ook hoor.. en aan de prijsklasse

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Pagina: 1