Toon posts:

overklokken, het vervolg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik had hier en topic gepost over overklokken (volgens mij staat hij er nog bij) en daar kreeg ik te horen dat het niet echt veel uit zou maken om mijn comp te overklokken. Nu kreeg ik te horen van gambit dat ik eigenlijk het beste een bx mobo 2ehands kan kopen (met at voeding, ik heb een ouwetje) en een celery 300a naar 450 Mhz overklokken.
Nu is mijn vraag: wat kan k dan voor koelng kopen en wat voor mobo? Een Asus kreeg ik al te horen maar welke dan? En kan iemand aan een 2ehands komen?

Greetz

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:36

botoo

💀 too old to die young

je memory zal ook wel vervangen moeten worden, en misschien je videokaart (lijkt me niet)
Voor koeling gebruik je je ouwe koelblok en daar schroef je een 60*60*25 mm fan op, beetje koelprut en klaar :) voor weinig!

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

van asus de p5a, p2b(f) ( goed spul ! ) en mischien kan je 66mhz geheugen gewoon op 100mhz gewoon ff proberen, merk je vanzelf wel als het niet kan......

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
P5A is supersocket7, geen PII of celeron op dat bordje

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 17:38
Je kan beter dan een cel 366 kopen en overklokken naar 550......

Verwijderd

Topicstarter
ik had al gelezen dat de 300a makkelijker over te klokken is. Ik zal eignlijk wel nieuw geheugen moeten kopen, maar als het een 2e hands is....
nou ja, ik zie nog wel. In ieder geval bedankt voor het advies
Pagina: 1