Ik dacht laat ik ook eens een my t-mobile account aanmaken. Username, email adres en telefoonnummer ingevuld. Toen kwam ik op een ander schermpje waar ik een activatiecode in kon geven.Deze had ik inmiddels per email ontvangen. So far so good. Toen ik mn account wilde activeren ging dat echter niet, hij bleef zeggen een of andere fout probeer het later opnieuw. Alleen nu wil ik het dus weer proberen, maar ik zie helemaal niet hoe ik op de pagina kan komen waar ik mijn my t-mobile account kan activeren. Ik kan alleen inloggen (gaat niet want is nog niet geactiveerd) of registreren (gaat niet want telefoonnummer is al bekend in het systeem). Ben ik nou gek of zit die site gewoon zo krom in elkaar dat als je hem afsluit je nooit of te nimmer je account meer kan activeren?
Verwijderd
Dat hele My T-Mobile is een pleureszooi.
Had hier 2x prepaid, moest ze beiden telefonisch registreren, beide in eerste instantie als abbo ingesteld waardoor bijna geen een functie werkte.
Toen ik een abbo kreeg werkte de belstatus telkens niet (en nog steeds niet).
Tip: gewoon ff bellen.
Bij mij maakte ze nog een fout ook. Heb nu € 10,- cadeau op die prepaid SIM.
Had hier 2x prepaid, moest ze beiden telefonisch registreren, beide in eerste instantie als abbo ingesteld waardoor bijna geen een functie werkte.
Toen ik een abbo kreeg werkte de belstatus telkens niet (en nog steeds niet).
Bij mij maakte ze nog een fout ook. Heb nu € 10,- cadeau op die prepaid SIM.
Inderdaad: deze vraag kan je het beste aan de klantenservice stellen en daarom gaat dit topic op slot.Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:21:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.