Toon posts:

Wie weet goede drivers voor mijn GeForce II MX?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

wie weet waar ik de beste drivers kan halen voor mijn GeForce II MX videokaart? Hij begint een beetje langzaam te worden! ;(

Kool J

Verwijderd

de nieuwe detonator drivers maar is downloaden van www.nvidia.com suc6 :)

Verwijderd

Beetje overclocken helpt ook veel *D

• yoki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 22:35
Ik zou zeggen: combineer de twee bovenstaande posten!

• ossy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 06:38

ossy

Festina Lente

of je kijkt even hier www.tweakersasylum.com/nvdrivers.html als je de beste detonators wil

Specs

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 20:11 schreef yoki het volgende:
Ik zou zeggen: combineer de twee bovenstaande posten!
Ik zou zeggen: Goed gezegd! :7

Verwijderd

Topicstarter
ik zou zeggen: tnx *D

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Zou iemand me kunnen helpen met het volgende:

Ik heb een GeForce II MX en probeer de laatste detonator drivers te installeren.

Het gaat goed totdat ik opnieuw opstart. Mijn monitor komt dan met het bericht dat mijn "signal out of range" is.

Normaal gepsroken zou ik zeggen dat een nieuwe driver de standaard waarden aanneemt die elke monitor aankan.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij mijn monitor naar default terug zet maar dan nog zou de frequency 60 moeten zijn.

Ik heb een 19inch Sony monitor en een 17 inch Ijahama. Op de 17inch krijg ik wel de melding "too fast FH".

Ik krijg het beeld weer terug zodra ik in safe mode mijn display adapter weghaal en mijn oude drivers terug installeer.

Alvast bedankt.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Poehpoeh, ik zou het echt niet weten...

weet je zeker dat je goed de instructies heb gevolgd die je bij de drivers krijgt?

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op vrijdag 02 maart 2001 18:37 schreef koolJ het volgende:
Hij begint een beetje langzaam te worden! ;(
Nu al... Wat voor CPU, hoeveel RAM, etc. heb je? En bij welke applicatie/games krijg je vertraging?

Verwijderd

Welke drivers bedoel je met de laatste drivers? Zijn dat echt de laatste(10.80) of die van de NVidia pagina de 6.50?

Ikzelf gebruik op dit moment de 10.50 en ik heb nooit geen problemen met m'n GeForce.

Voor extra performance kan ik ook de 10.50 drivers aanraden met een beetje overclocken 210, 210 ofzo...

Suc6

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:56
kool j....www.geforcefaq.com staan alle tot nu toe uitgegeven drivers beschreven....die vond ik ERG handig :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 maart 2001 17:21 schreef Jake Blues het volgende:

Nu al... Wat voor CPU, hoeveel RAM, etc. heb je? En bij welke applicatie/games krijg je vertraging?
Heb een PIII 733, 128 RAM, 133 MHz moederbord, wel allemaal van die onderdelen waarvan je denkt dat hij soepel moet lopen.
Maar toch hapert ie bij spellen zoals Unreal Tournament, Final Fantasy VIII. Ik de Benchmark test eroverheen gehaald en hij gaf een score van 4400 bij een res van 1024x768, terwijl ik d8 dat ie beter getest was. Ligt het nou aan mijn computer? :?
Pagina: 1