"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Was met de start van de verkoop van de HTC Touch Pro2 ook het geval (artikel). Toen is er volgens mij ook een discussie over geweest. Men heeft het titel nooit aangepast.
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Waarom zou je het ook aanpassen, ik zie het probleem niet zo, deze titel dekt de lading prima en popie-jopie vind ik het niet echt. Gewoon een leuke titel zonder negatieve gevolgen voor de inhoudsbeschrijving.
Ik vind het ook weinig stijlvol... Beetje teveel telegraaf en te weinig FD, imo...
Ik vind het juist wel leuk dat T.net een beetje informeel blijft met titels als deze. Dat super formele past imo helemaal niet bij de site.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Op Geenstijl gooien ze dingen in de voorverkoop, op Tweakers zijn toestellen beschikbaar voor pre-order.momania schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:06:
Ik vind het juist wel leuk dat T.net een beetje informeel blijft met titels als deze. Dat super formele past imo helemaal niet bij de site.
Een beetje stijl misstaat T.net niet, in ieder geval.
Da's mijn punt een beetje. We zitten hier niet op Fok en ook niet op Geenstijl.litemotiv schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:39:
Op Geenstijl gooien ze dingen in de voorverkoop, op Tweakers zijn toestellen beschikbaar voor pre-order.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bij Geenstijl en Fok hadden ze voor 'smijten' gekozen. Iets in de voorverkoop gooien kan wmb prima op Tweakers.net, al zullen we er zuinig mee zijn.
Pagina: 1