Toon posts:

Problemen met verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds een paar weken heb ik problemen met mijn internetverbinding: webpagina's doen er eeuwen over om te laden of ik krijg de melding "de Webpagina kan niet worden weergegeven", waarbij ik met een druk op de knop het verbindingsprobleem kan vaststellen... Het andere moment doet alles het weer. Het probleem doet zich zowel op mijn desktop (UTP kabelverbinding) als op mijn laptop (wireless) voor.

Ik heb geen veranderingen doorgevoerd in mijn router of mijn modem en kan er niet achter komen waar het probleem ligt: aan de router, het modem of mijn provider en wat kan ik doen om het te veranderen?

Internet provider: Alice
Modem: Copperjet 1616
Router: Lynksys WRT54G2, versie 1.0

Verwijderd

Je router en modem al eens van de stroom af gehaald een minuut?

Verwijderd

Topicstarter
Anyone?

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-03 10:46
hoe heb je de verbinding ingesteld,

probeer eens de dns servers vast in te stellen van je provider.

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-01 12:39
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:32:
Ik heb geen veranderingen doorgevoerd in mijn router of mijn modem en kan er niet achter komen waar het probleem ligt: aan de router, het modem of mijn provider en wat kan ik doen om het te veranderen?
Het is onmogelijk om een tijdje slechts één apparaat (bij voorkeur bedraad) rechtstreeks aan het modem te hangen? Dan weet je of het iets met de router te maken heeft.

• rorydeleur
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-02 15:12
Vaker tegen gekomen, alle twee uitzetten, ff wachten, modem aan, ff wachten, router aan, ff wachten en dan pas je PC..

Met ff wachten moet je iets van een minuut rekenen

Ps. Als je pingt naar bijvoorbeeld google.com, krijg je dan ook sterk wisselende resultaten (wel ff laten lopen met -t)?

[ Voor 4% gewijzigd door rorydeleur op 31-08-2009 16:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga van het weekend de tip van rayman eens proberen. Pingen: weet ongeveer wat het betekent, maar niet hoe te doen...

Verwijderd

Gelukkig kun je dat via de search hier prima vinden. Of anders via google ;)
Pagina: 1