WK 2026: Scoor de beste elektronica deals met ons advies. Scoor jouw winnende opstelling tijdens dit WK!
Toon posts:

Waar kan ik gratis domeinnamen aanvragen?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik zou graag een domein naam willen aanvragen, maar namezero doet et niet meer. Weet iemand misschien een andere?

Kool J

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gratis bestaat niet. Alles kost geld, het komt toch niet uit de lucht vallen?
Als je ook nog een heeel klein beetje service wilt, dan kost dat je toch echt geld.

Verwijderd

Topicstarter
correct me if i'm wrong, maar volgens mij was namezero wel gratis...:?

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 10:01

Bombonella

En als de Bom valt....

Als je ooit nog eens iets "serieus" wilt doen met je domeinnaam moet je vooral bij namezero :r registreren |:(

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zoek eerst ff voordat je een vraag stelt die nog maar 543135 keer is geweest.. :D

Verwijderd

ik denk zelfs nog meer .... >:)

Verwijderd

weet iemand waar ik een gratis BMW kan krijgen? liefst nieuw...

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op zaterdag 03 maart 2001 17:05 schreef Smile het volgende:
weet iemand waar ik een gratis BMW kan krijgen? liefst nieuw...
Ja, lid wordne van de PostcodeLoterij, kan je er eentje winnen :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

wat een gezeik?
er staat toch duidelijk dat deze forum bedoeld is om te helpen?
als je dat een zeik vraag vind van kool j zeg dan niks! reageer er niet op op elke forum zie je wel "gebruik de search voordat je die vraag voor de 435220439 x stelt"

jonge als iedereen alleen maar zou gaan searchen dan heb je op het einde geen forum meer man! niemand post dan meer wat..... als die jonge wat vragen heeft laat hem dan wat vragen! jullie zoeken zelf ook niet altijd en vragen ook maar iets wat al 4360393426x is uitgelegd!

>:)

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 16:04 schreef Shaolin het volgende:
wat een gezeik?
er staat toch duidelijk dat deze forum bedoeld is om te helpen?
als je dat een zeik vraag vind van kool j zeg dan niks! reageer er niet op op elke forum zie je wel "gebruik de search voordat je die vraag voor de 435220439 x stelt"

jonge als iedereen alleen maar zou gaan searchen dan heb je op het einde geen forum meer man! niemand post dan meer wat..... als die jonge wat vragen heeft laat hem dan wat vragen! jullie zoeken zelf ook niet altijd en vragen ook maar iets wat al 4360393426x is uitgelegd!

>:)
Helemaal mee eens! >:)

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
ik heb mijn domeinnaam:

www.bartvanstrien.com

aangevraagt bij namedemo.com, binnen een dag had ik hem: GRATIS!

verder werkt alles perfect, eens scriptje op je index.html page en de banner is weg, kijk zelf maar eens!

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 22:25 schreef bvstrien het volgende:
ik heb mijn domeinnaam:

www.bartvanstrien.com

aangevraagt bij namedemo.com, binnen een dag had ik hem: GRATIS!

verder werkt alles perfect, eens scriptje op je index.html page en de banner is weg, kijk zelf maar eens!
en dan ineens......is ie weer weg..... >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik kende namedemo wel, maar je moet daar een creditcardnummer invullen. Hoe kun je dat in de maling nemen dan? (8> Of heb je je echte creditcardnummer gegeven?

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
klopt, nu moet je inderdaad een creditkaartnummer ibvullen toen ik hem aangevraagt had, was dat nog niet :)

mooi balen dat dat nu inderdaad is!

Verwijderd

Inderdaad jammer..

ik had er 8 aangevraagd via nemedemo..

wilde er laatst nog eentje, maar toen kwam dat geziek met een creditcard nummr... :'(

Verwijderd

Ja, lid wordne van de PostcodeLoterij, kan je er eentje winnen :)
Is dat dan ook gratis ???

Ontopic:
Dammnit, waarom een gratis .com domeinnaam? Als je site succesvol was had je vast wel een paar CENTJES over om EEN domeinnaam te kopen.

• Gilles
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-07-2025
Op woensdag 07 maart 2001 19:10 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]

Is dat dan ook gratis ???

Ontopic:
Dammnit, waarom een gratis .com domeinnaam? Als je site succesvol was had je vast wel een paar CENTJES over om EEN domeinnaam te kopen.
Dat vraag ik me inderdaad ook wel es af... Veel mensen vinden dat alles op internet maar gratis moet zijn... Maar een succesvolle site kan je echt niet op een gratis domein draaien hoor.. Dat staat ten eerste HEEL GOEDKOOP, en de helft van de tijd is het uit de lucht. Als je echt van plan bent om veel tijd in die site te steken en er een succesvolle site van te maken kies dan voor echte hosting en betaal een beetje. Dat is helemaal niet zo duur en je hebt teminste kwaliteit...

Verwijderd

Topicstarter
dan doe ik dat maar dan
Pagina: 1