Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt erop dat Ziggo iets heeft aangepast, waardoor de keys langer houdbaar zijn en ik direct beeld krijg op mijn Philips 8404 en mijn PC (met Acamd/newcs plugin) nadat er een tijd niet is gekeken. Is iemand anders dit al opgevallen of is het mijn verbeelding?
Zou dit iets te maken kunnen hebben met de introductie van CI+, aangezien de meeste TV's de keys in standby niet updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:52:
Het lijkt erop dat Ziggo iets heeft aangepast, waardoor de keys langer houdbaar zijn en ik direct beeld krijg op mijn Philips 8404 en mijn PC (met Acamd/newcs plugin) nadat er een tijd niet is gekeken. Is iemand anders dit al opgevallen of is het mijn verbeelding?
Zou dit iets te maken kunnen hebben met de introductie van CI+, aangezien de meeste TV's de keys in standby niet updaten?
Volgens mij ervaring zijn de keys tijdens het weekend langer houdbaar dan de rest van de week.?
Bij mijn DVB-C ontvanger met Acamd/Newcs heb ik namelijk in het weekend vrijwel meteen beeld en doordeweeks moet ik normaal gesproken 30~45 seconden wachten voordat ik beeld heb nadat ik de ontvanger/cardreader een tijdje niet heb gebruikt?.
Ik merk al al een paar maanden dat dit zo gaat?

Ik zit hier trouwens in het Multikabel gebied.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The_Doman schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 14:09:
[...]

Volgens mij ervaring zijn de keys tijdens het weekend langer houdbaar dan de rest van de week.?
Bij mijn DVB-C ontvanger met Acamd/Newcs heb ik namelijk op in het weekend vrijwel meteen beeld en doordeweeks moet ik normaal gesproken 30~45 seconden wachten voordat ik beeld heb nadat ik de ontvanger/cardreader een tijdje niet heb gebruikt?.
Ik merk al al een paar maanden dat dit zo gaat?

Ik zit hier trouwens in het Multikabel gebied.
.
OK, duidelijk. Het viel me vooral op met Acamd/Newcs, omdat ik dit pas sinds een week weer heb ingericht. Jammer dat het niet permanent is.

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 14:33:
OK, duidelijk. Het viel me vooral op met Acamd/Newcs, omdat ik dit pas sinds een week weer heb ingericht. Jammer dat het niet permanent is.
Momenteel zijn de keys ook doordeweeks langer geldig (1 dag?).
Vanwege de opnameproblemen bij de Humax 5050c onststaan is dit blijkbaar (tijdelijk) aangepast.

Zie ook:
Ziggo-Gebruikers forum: CI+ TV's een reden om Irdeto keys langer houdbaar te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:07

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica