Toon posts:

Upright Vertical Laptop stand voor Macbook Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mede GoT'ertjes,

Ik zoek al een tijdje een vertical upright desktop stand,

tot heden heb ik enkel deze gevonden:

https://deskstandz.com

Weet iemand als er ook een Europese fabrikant is ongeveer hetzelfde verkoopt?

alvast bedankt,

Xyus

(of als iemand hier al mee ervaringen heeft..)

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
bij de apple store zelf hebben ze deze http://store.apple.com/nl...MTY1NDA2Nw&mco=Nzk3MTg4NQ

Ik heb zelf die desktop stand ook bestelt. kostte me rodn de 30 euro ofzo maar, weekje wachten en hij is binnen en de kwaliteit is goed, soon pics ervan in Show apple topic

Verwijderd

Als je $298 over hebt is er ook nog de Floater van Balmuda ;)

Afbeeldingslocatie: http://images.macnn.com/macnn/news/0901/fl1.jpg

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:00
300 dollar voor een stuk aluminium wat gewoon uit een cnc bank komt :'(

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:34

Digistorm

ex-demo scener

lowfi schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:55:
minstens 4 stukjes aluminium aan de bouten te zien :P in elkaar geschroefd door west-Europese IT consultants? (dan zit je zo aan dat bedrag :D)

Hier stond achterhaalde informatie…

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:59:
Dag mede GoT'ertjes,

Ik zoek al een tijdje een vertical upright desktop stand,

tot heden heb ik enkel deze gevonden:

https://deskstandz.com

Weet iemand als er ook een Europese fabrikant is ongeveer hetzelfde verkoopt?

alvast bedankt,

Xyus

(of als iemand hier al mee ervaringen heeft..)
Ik heb een tijdje geleden een van hun upright standz gekocht voor mijn 15 inch macbook unibody. Ik heb er in totaal iets van 37 dollar voor betaald (29,99 dollar voor de standaard en 7 nog wat aan verzendkosten, dit was een speciale actie). Dit is natuurlijk een schijtprijsje.

Ik moet er bij vermelden dat ik de bouwkwaliteit van deze stand ondermaats vind. Dit ondervond ik al toen ik hem voor de eerste keer gebruikte. De MacBook heeft teveel speling in de standaard en de standaard zelf zat ook beweging in. Al met al een beetje een tegenvaller.

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik ben ook een tijdje opzoek geweest en kon naast de bovenstaande ook deze nog vinden:http://www.powersupportus...how/macbook-docking-stand

Afbeeldingslocatie: http://www.powersupportusa.com/uploads/thumbnails/uploads/products/primary_images/macbook_docking_stand1_469_295x325.jpg

en deze:

http://the-gadgeteer.com/2009/08/27/bookarc-macbook-stand/

Afbeeldingslocatie: http://the-gadgeteer.com/wp-content/uploads/2009/08/twelvesouth-bookarc.jpg

Helaas kon ik nergens een winkel vinden die ze verkoopt en de floater vind ik veeeel te duur.

[ Voor 8% gewijzigd door -NRG- op 30-08-2009 16:00 ]

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Kan je zelf niet zoiets fabriceren?

• Sn0wblind
-NRG- schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:56:
Ik ben ook een tijdje opzoek geweest en kon naast de bovenstaande ook deze nog vinden:http://www.powersupportus...how/macbook-docking-stand

[afbeelding]

en deze:

http://the-gadgeteer.com/2009/08/27/bookarc-macbook-stand/

[afbeelding]

Helaas kon ik nergens een winkel vinden die ze verkoopt en de floater vind ik veeeel te duur.
die laatste heb je gewoon bij de apple store, die daarboven heb ik in Japan gezien, viel erg tegen, wiebelde enorm

Verwijderd

Topicstarter
Dank u wel!

Ik ga de BookArc aanschaffen ! :)

die van desktopz zag er idd bagger uit.

@Rin: bedankt voor je input van die van power support, je vind bitter weinig over deze producten op het net que gebruikers reviews etc.

Xyus89

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2009 17:22 ]

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
lowfi schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:55:
Als je ƩƩn zo'n ding nodig hebt, en geen goede contacten bij een machinefabriek hebt, ben je dat makkelijk kwijt, zelfs wanneer je zelf de tekeningen aanlevert.

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik zie nu inderdaad als ik bookarc apple store in typ op google dat ik hem wel gevonden krijg, stom dat dat via de zoekfunctie van de apple store bij mij niet werkt. Bedankt

Verwijderd

Ik vroeg mij af of dit ook schadelijk voor je laptop is. Daar mee bedoel ik dat hij in gebruik is terwijl je hem dichtgeklapt hebt. Kan hij zijn warmte dan wel goed kwijt? En vind het scherm dat wel leuk?

De bookarc word officieel bij de applestore verkocht. Dus ik neem aan dat hier over na gedacht is.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2009 17:46 ]

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-01 00:36
Ja, ik zit met dezelfde vraag. Opengeklapt heeft m'n witte MacBook ook een ruimte tussen scharnier en bottom case waardoor er warmte verticaal ontsnapt (de uitlaat wordt als het ware in tweeƫn gedeeld). Ook kan het gedeelte rond de CPU (linkerkant toetsenbord) flink warm worden. Uitschieter bij mij is overigens de Wi-Fi chip; die wordt ronduit heet als AirPort ingeschakeld is (zit ook in die hoek geloof ik).

[ Voor 6% gewijzigd door Kapitein Prozac op 30-08-2009 21:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bij nader inzien lijkt geen enkele echt "stevigheid" te bieden,

Ik ga mij zelf eentje maken denk ik. (of laten maken door middel van CNC)

Xyus89

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-02 15:50
Ik heb de bookarc en vind deze zeer stevig.
De macbook past er goed in en je krijgt er 3 rubbertjes bij waarmee andere macbooks ook passen.
Er zit wat speling maar hij blijft gewoon netjes rechtop staan.
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 22:24:

Xyus89

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 22:24:

Xyus89
Ik heb die van deskstandz, en in tegenstellign wat er ergens anders in het topic gezegt word staat die bij mij zeer stevig erin zodner enige vorm van wiebeling of onstabiliteit

Verwijderd

Kapitein Prozac schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:33:
Ja, ik zit met dezelfde vraag. Opengeklapt heeft m'n witte MacBook ook een ruimte tussen scharnier en bottom case waardoor er warmte verticaal ontsnapt (de uitlaat wordt als het ware in tweeƫn gedeeld). Ook kan het gedeelte rond de CPU (linkerkant toetsenbord) flink warm worden. Uitschieter bij mij is overigens de Wi-Fi chip; die wordt ronduit heet als AirPort ingeschakeld is (zit ook in die hoek geloof ik).
Ja precies, afhankelijk van wat ik doe kan mijn MBP zeer warm worden. Ik weet niet of ik het wel een fijn idee vind om dicht geklapt videos te editen of 3d werk te doen. Toch lijkt het me heel mooi staan op het bureau. En je creƫert er een hoop ruimte mee.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:40

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:44:
Ik vroeg mij af of dit ook schadelijk voor je laptop is. Daar mee bedoel ik dat hij in gebruik is terwijl je hem dichtgeklapt hebt. Kan hij zijn warmte dan wel goed kwijt? En vind het scherm dat wel leuk?

De bookarc word officieel bij de applestore verkocht. Dus ik neem aan dat hier over na gedacht is.
er zijn best een hoop mensen die hun macbook dichtgeklapt en wel aan een extern scherm hebben hangen.
Als het echt zo'n gigantisch probleem zou zijn, zou je verwachten dat Apple dit afraadt.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌄ + āŽ‹

Ik heb mijn portable Macs jaren zo gebruikt, zelfs de iBook G4 waar het officieel niet mee kon/mocht hield dit prima vol. Kan prima dus :)

Launching containers into space

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik heb hem vandaag besteld bij de apple store. Zal over 2 weken wel binnen zijn aangezien ik geen creditcard heb e.d. en dus een normale overboeking heb moeten doen. Zal wel mijn setup posten zodra alles binnen is, en laat wow wel een keer een avondje lopen dan, zal zeker warm worden maar hij moet het aankunnen. En anders doen ze toch echt wat fout @ apple.

Ik wacht mijn bestelling gewoon even af. Heb tevens een midi keyboard gekocht, heb 11 jaar geen keyboard aangeraakt en wil weer eens gaan beginnen met de basics :P

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik vraag wel even af..hoe schakel je zo'n macbook pro dan in?
Uit de stand halen, open klappen, aan knop indrukken en dan dicht klappen en erin schuiven?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Solstice schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:50:
Ik vraag wel even af..hoe schakel je zo'n macbook pro dan in?
Uit de stand halen, open klappen, aan knop indrukken en dan dicht klappen en erin schuiven?
Toetsenbord ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-12-2025
Ervan uitgaande dat ie dan in slaapstand staat;) Als ie echt helemaal uitstaat kun je hem alleen met de powerknop inschakelen natuurlijk.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Arosf schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:57:
[...]

Ervan uitgaande dat ie dan in slaapstand staat;) Als ie echt helemaal uitstaat kun je hem alleen met de powerknop inschakelen natuurlijk.
Volgens mij hebben sommige ook een poweron knop op hun toetsenbord. Geen idee of die werkt op een Macbook(nooit geprobeerd, wel een goed idee!) Maar slaapstand is voor mensen die hem er af en toe inzetten erg handig. Als je hem er lang in hebt staan niet vanwege het lampje, maar dan kun je volgens mij ook beter een iMac kopen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:41
Kan je dan niet in de bios iets instellen als "power on at" ofzo?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:17

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Touchdomex schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:14:
[...]

Volgens mij hebben sommige ook een poweron knop op hun toetsenbord. Geen idee of die werkt op een Macbook(nooit geprobeerd, wel een goed idee!) Maar slaapstand is voor mensen die hem er af en toe inzetten erg handig. Als je hem er lang in hebt staan niet vanwege het lampje, maar dan kun je volgens mij ook beter een iMac kopen :+
Nieuwe alu toetsenborden hebben dit niet. ik moet zelf ook steeds me macbook pro aanzetten met de powerknop.

Dit zou toch anders moeten kunnen lijkt me.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
dank je voor de reacties.
Hmmm ik zal er eens naar kijken ook qua stroom verbruik in slaap stand etc.
Pagina: 1