Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WLM] Geluiden per contactpersoon-event

Pagina: 1
Acties:

• kevinvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 12:01

kevinvs

Iedereen: BEDANKT!

Topicstarter
Voor één contactpersoon in Windows Live Messenger Versie 2009 (Build 14.0.8064.206) wil ik graag een geluid instellen als deze zich aanmeldt.

Wanneer ik naar Extra --> Opties --> Geluiden ga staat er onderaan onder het kopje "Geluiden voor de verschillende contactpersonen";
"Geluidskeuze voor het aanmelden van contactpersonen of het versturen van chatberichten. Klik in het hoofdvenster met de rechtermuisknop op een contactpersoon en selecteer 'Geluiden kiezen voor deze contactpersoon."

Wanneer ik vervolgens in het hoofdscherm op de rechtermuisknop op een contactpersoon klik zie ik ook maar nergens iets waar je dit zou kunnen instellen (ook niet onder contactpersoon bewerken).

Na wat Google-en kwam ik wel wat tegen: http://www.minatica.be/showthread.php?t=59834 maar daar komt geen goed antwoord naar voren, ze zeggen dat het met de Mac versie van MSN wel kan, maarja, die is natuurlijk heel anders. Daarnaast was het mogelijk met MSN Plus, maar daar wil ik niet aan beginnen zolang het ook gewoon in WLM zelf kan.

Verder had ik onder Extra --> Opties --> Geluiden eerst onder "Aanmelden van contactpersonen" staan Geen geluid. Nadat ik die op standaard heb gezet (waardoor er nu bij elke contactpersoon een geluid is te horen) zie ik de optie ook nogsteeds niet in het rechtermuisknop menu van een contactpersoon staan.

Mijn vraag is dan ook;
1. Hoe kan ik een geluid laten horen wanneer een 1 specifieke contactpersoon zich aanmeldt?
2. Hebben jullie die optie er wel inzitten, of is dit een foutje in WLM?

Ik draai op een officiële Windows 7 RTM 64bit engels

[ Voor 1% gewijzigd door kevinvs op 30-08-2009 12:39 . Reden: Vergeten mijn systeem te vermelden ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Met dezelfde config in Engelse WLM heb ik bij het rechtsklikken op een contact gewoon de optie "Choose sounds for this contact" waar je voor "Signs in" en "Sends you a message" een geluidje kan kiezen. Het is de onderste optie.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MSN plus kan dat makkelijk voor je regelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• kevinvs

kevinvs

Topicstarter
Hmm, die optie zie ik dus niet staan. Is er ook iemand met dezelfde config en een NLD versie van WLM?
Verder heb ik nu tijdleijk MSN Plus even geïnstalleerd, maar nogmaals dat wil ik eigenlijk niet gaan gebruiken, mede doordat dit alleen werkt op het systeem waar je MSN Plus hebt geïnstalleerd (niet op andere PC's/roaming).

Mijn contextmenu (natuurlijk na install MSN Plus);
Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/3518/wlmb.png

• kevinvs

kevinvs

Topicstarter
*Schopje*
Is er ook iemand met dezelfde config en een NLD versie van WLM?