Heb een jaar geleden een 50" plasma gehaald en de ontwikkelingen in de markt (prijzen) maken het wel weer interessant een maat groter te nemen. Wat mij betreft kan het niet groot genoeg zijn, maar volgens mij is de '< 4000 range' nu ongeveer tot 65"
Paar modellen die interessant kunnen zijn:
Pioneer PDP-LX6090
Pioneer PDP-LX6090h (wat houdt die h in?)
Pioneer KRP-600A
Samsung PS58A656
Samsung PS63B680
Allereerst, weet iemand wat het verschil is tussen de verschillende Pioneer modellen? En hetzelfde bij de Samsungs? En zijn bijvoorbeeld de Kuro's zoveel beter dan de Samsungs dat het rechtvaardigt om een 'iets' kleiner model te nemen..
PS. een klein stemmetje in me zegt trouwens ook, laat lekker hangen die 50" en upgrade je 720p beamer naar een klapper van een full HD variant..
Paar modellen die interessant kunnen zijn:
Pioneer PDP-LX6090
Pioneer PDP-LX6090h (wat houdt die h in?)
Pioneer KRP-600A
Samsung PS58A656
Samsung PS63B680
Allereerst, weet iemand wat het verschil is tussen de verschillende Pioneer modellen? En hetzelfde bij de Samsungs? En zijn bijvoorbeeld de Kuro's zoveel beter dan de Samsungs dat het rechtvaardigt om een 'iets' kleiner model te nemen..
PS. een klein stemmetje in me zegt trouwens ook, laat lekker hangen die 50" en upgrade je 720p beamer naar een klapper van een full HD variant..