Toon posts:

Bestanden verwijderd door docking station?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Ik heb een E-Sata docking station en heb hiervoor 2 1TB schijven gebruikt (WD Green en een Hitachi). Toen de Hitachi erin zat heb ik de docking station uitgezet en de Hitachi verwijderd en de WD Green erin gezet.

Echter geeft de WD nu 1 directory weer van de Hitachi met 3 bestanden en mis ik dus alle bestanden die er op horen te staan??? Heb al meerder keren herstart en ook een foutopsporing gedaan maar helaas zonder succes.

De schijf geeft wel aan dat er meer dan 900GB op staat maar geeft dus de bestanden niet weer.

Kan iemand mij tips geven? Het zijn nogal belangrijke bestanden!!

Alvast bedankt.

-Steve

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Waarschijnlijk heb je, door schijven te wisselen de tabel met bestandsinformatie overschreven. Dat betekent dat vrijwel alle data er nog gewoon op staat, maar dat blijft alleen zo als je niet gaat schrijven naar die schijf.

Afhankelijk van het format-type FAT32 of NTFS kun je eens kijken of je met GetDataBack je data kunt zien en/of terug vinden. Zo nee, andere tool gebuiken.

NB. Het is goed mogelijk dat hoewel je de data zelf terug krijgt, dat een deel of alle bestanden hun naam niet herstelt kan worden. Dat wordt dan handwerk.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Kalizec,

Bedankt voor je reactie. Ik ga het meteen proberen.

Hoop echt dat ik mijn bestanden terug kan krijgen.