Beste Tweakers,
Sinds enige dagen heb ik last van spyware, namelijk een IM-Flooder.generic!ct.
Ik gebruik spyware Doctor om spyware op te sporen en te verwijderen, meestal scan ik 1 keer per dag.
Maar toen ik een IM-Flooder.generic!ct tegen kwam dacht ik: geen probleem zal zeker wel weg worden gehaald, niet dus
, de hele tijd komt de zelfde infectie terug, met wat gegoogle kom ik ook niet verder uit hoe ik dit kan verwijderen.
De beschrijving: een bedreiging die Denial-of-Service-aanvallen op ander I-M clienten kan ontketenen.
Software die ik geprobeerd heb:
* Spyware doctor
* ad-ware
* spybot S&D
natuurlijk allemaal up-to-date
Verder heb ik zelf nog geprobeerd hem handmatig te verwijderen, maar dat mocht ook niet baten.
Hulp is erg welkom want ik kom er verder niet meer uit.
Sinds enige dagen heb ik last van spyware, namelijk een IM-Flooder.generic!ct.
Ik gebruik spyware Doctor om spyware op te sporen en te verwijderen, meestal scan ik 1 keer per dag.
Maar toen ik een IM-Flooder.generic!ct tegen kwam dacht ik: geen probleem zal zeker wel weg worden gehaald, niet dus
De beschrijving: een bedreiging die Denial-of-Service-aanvallen op ander I-M clienten kan ontketenen.
Software die ik geprobeerd heb:
* Spyware doctor
* ad-ware
* spybot S&D
natuurlijk allemaal up-to-date
Verder heb ik zelf nog geprobeerd hem handmatig te verwijderen, maar dat mocht ook niet baten.
Hulp is erg welkom want ik kom er verder niet meer uit.
Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB