Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gta 4 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik heb een een probleem,
vandaag heb ik gta 4 aangeschaft, en gespeeld maar toen ik wou opslaan vroeg die om een live acc.
aan gemeld en hij logt-in maar dan vraagt hij om een update de installeren, en er staat bij als ik dat niet doe dat ik dan niet kan inloggen, dus ik installeer die update. wil ik gta opstarten doet gta het nie meer, en geeft aan dat ik gta op nieuw moet installeren, :'(

kan iemand mijn alsjeblieft helpen? O-)

groeten

wouter

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

GTA opnieuw installeren, alle updates draaien, inloggen op je rockstar/live account.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
dan geef hij het zelfde aan... ik hem op nieuw geinstaleerd.. en de update op nieuw, maar hij doet het nog niet.. of doe ik wat verkeerd?

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Wat zijn je systeemspecs?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
dit is echt niet leuk...
kan ik hem weer op nieuw installeren..

en maakt het uit waar de download plaats?

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Begin nou maar eens eerst met je volledige systeemspecificaties. Dan kunnen we je wat beter helpen.
Welke processor, hoeveel RAM, videokaart en ook de voeding is zeker niet onbelangrijk.

Je hebt GTA4 wel legaal in huis hè? ;)

Verwijderd

Topicstarter
procerssor : intel (R) cor(TM)2 duo CPU e8400 @ 3.00 GHz 3.00 GHz
geheugen : 4,00 GB
video kaart : 1 GB

zker is de game nie illigaal! ;)

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:22:
procerssor : intel (R) cor(TM)2 duo CPU e8400 @ 3.00 GHz 3.00 GHz
geheugen : 4,00 GB
video kaart : 1 GB

zker is de game nie illigaal! ;)
Video Kaart: 1GB is echt niet genoeg. Merk, type, ...

Wel besturingsysteem gebruik je (XP, Vista, Windows7,...)

Heb je een clean install gedaan (eerst volledig verwijderd, dan opnieuw geinstalleerd)?

Verwijderd

Topicstarter
ATI radeon HD 4800 series....

vista home

jha ik heb hem helemaal verwijderd en op nieuwe geinstaleerd...

maar het gaat dus mis als ik de update instaleer die hij aan geeft als ik in de game wil inloggen (live)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:13

Nakebod

Nope.

En wat is nu de exacte foutmelding?
Want "het gaat mis" is nu niet echt nuttig.

Ik heb met GTA IV/Games for Live wel eens vaker vage dingen langs zien komen, dus als je even de juiste foutmelding kan geven, kunnen we misschien wat meer.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1