Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista x64]Internet werkt niet meer, behalve in IE 64bit

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:21
Ik zit hier achter de computer van een vriendin, en zij heeft een nogal vaag probleem. Ze heeft namelijk gewoon een werkende internet verbinding, maar geen enkel programma kan hier gebruik van maken (geen msn, skype of zelfs nod32 bij het updaten) behalve IE 64bit (de 32bit versie werkt dus niet).

pingen onder dos kan ik trouwens gewoon wel. Alle instellingen lijken te kloppen.

Ik heb geen enkel idee wat het kan zijn. Ik kijk nu of het een virus is, maar afgezien daarvan heeft iemand enig idee wat het kan zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door DarkShadow op 29-08-2009 20:07 ]

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Firewall?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:21
Ik heb de oplossing gevonden:
I just had the exact same problem, and disabling IMON in Nod32 didn't help. However, I did find the solution on techtalkz.com forum, but I'm not sure if linking is allowed here so I'll just write it down. The solution for me was to reset winsock file:
1. Go to start -> run -> cmd and type following in command prompt followed by enter:
netsh winsock reset
2. restart computer
Misschien toch iets te snel hier gepost. Blijkbaar een probleempje met NOD32, maar all is well :)

Bedankt!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Moet zeggen dat ik weinig problemen hoor over NOD32 in x64 omgevingen. Zorg er dan wel voor dat je tenminste een x64 versie draait van versie 3.0 of 4.0. Die laatste draait zelfs probleemloos onder Windows 7.

[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 29-08-2009 20:37 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.