Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 14:34
Hallo mede-tweakers,

Ik ben van plan om een Tvix HD M-6500A aan te schaffen maar ik heb nog een paar vragen over dit apparaat:

1. Ziet hier nu een harde schijf ingebouwd bij de aanschaf of niet? Kan er niet uit komen
2. Als je de speler ook als PVR wilt gebruiken, welke tuner moet je dan kopen want op de Tvix website wordt ik niet veel wijzer?
3. Zit er een netwerkaansluiting (ethernet) op?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mandera schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:05:
Hallo mede-tweakers,

Ik ben van plan om een Tvix HD M-6500A aan te schaffen maar ik heb nog een paar vragen over dit apparaat:

1. Ziet hier nu een harde schijf ingebouwd bij de aanschaf of niet? Kan er niet uit komen
2. Als je de speler ook als PVR wilt gebruiken, welke tuner moet je dan kopen want op de Tvix website wordt ik niet veel wijzer?
3. Zit er een netwerkaansluiting (ethernet) op?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
1. Nee
2. Je kunt optioneel een DVB-T tuner erbij kopen. Let wel, deze heeft geen smartcard support. Dus in de praktijk heb je er weinig aan, omdat je dan alleen de publiek beschikbare zenders kunt ontvangen.
3. Ja. Doorvoersnelheid ongeveer 3,2 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mandera, veel van je vragen kun je vinden door gewoon even in de specificaties te kijken. Daar zijn ze namelijk voor. We verwachten op GoT dat je dat zelf eerst doet voordat je een topic opent. Welke tuner je moet kopen hangt helemaal van je eisen af en wat je precies ermee wil. Bepaal dat dus eerst, zoek dan geschikte tuners op, en maak je keuze.