AMD's Phenom II X4 810 en X3 720 getest

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 20:20
Het is al een review van een paar maanden terug, maar ik denk dat ik toch een foutje heb gevonden die wel verbeterd mag worden :P

Bij de prijsopgave is de eerste processor van een AMD Phenom II X4 810 veranderd naar de AMD Phenom II X4 940 Black Edition:
reviews: AMD's Phenom II X4 810 en X3 720 getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De 840 staat ook helemaal niet meer in de PriceWatch. Misschien is dit product om om mij onnavolgbare redenen hernoemd of zo, dus ik gooi deze even van Redactioneel naar Pricewatch. En als ze het daar niet weten, dan zien we elkaar vast terug in LD :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 30-09 20:20
Rataplan schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:57:
De 840 staat ook helemaal niet meer in de PriceWatch. Misschien is dit product om om mij onnavolgbare redenen hernoemd of zo, dus ik gooi deze even van Redactioneel naar Pricewatch. En als ze het daar niet weten, dan zien we elkaar vast terug in LD :+
Verkeerd geplaatst door mij inderdaad :)

Het desbetreffende product staat trouwens nog wel degelijk in de Pricewatch:
pricewatch: AMD Phenom II X4 810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Krøn :$ De 810 dus en niet de 840 - dat kan ik dan iig even aanpassen. Blijft de vraag waarom die tabel ineens is veranderd :)

edit:
Done. Was 226787, is nu 231812 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Rataplan op 30-08-2009 13:00 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.