Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Preview van bericht in active topics

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik blader regelmatig door de active topics om te zien of er nog wat interessante topics zijn. Nu heb ik vaak dat ik even wil kijken of een topic me aanspreek. Nu moet ik iedere keer het complete topic openen.

Het zou mooi zijn (voor mij in ieder geval ;) ) als er bij een lijst van topics een soort van preview functie bestaat. Eventueel door het uitklappen van de eerste post van een topic, of door het laten zien van de eerste paar regels van een topic.

Zijn daar meer mensen in geinteresseerd, of ben ik de enige? :)

-

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik doe dat normaal gesproken via de RSS feeds (sage in FF) :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MU5teIIzK9tX3yo2aKw4N089/full.jpg

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik heb het even geprobeerd, maar het werkt voor mij in ieder geval toch niet optimaal. Ik doe behoorlijk voor met sneltoetsen in firefox, en alt-a (active topics) gebruik ik makkelijker. :)

-

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, je kunt het 'ik wil alles op 1 pagina hebbuh' ook wel een beetje te ver doordrijven denk ik, het is geen applicatie, het is een website, dat je soms verder moet klikken lijkt me dan redelijk logisch :P

Ook moet de titel de lading dekken, iets wat veel mensen volgens mij goed geneog doorhebben om aan de ahnd van de titel te kunnen bepalen of je een topic wel of niet wilt lezen, om er dan zo'n suffe popup/float ding voor te maken is best veel werk voor 0,1% functionaliteit imo ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.