Toon posts:

Sim callback uitvinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gelezen ergens en ik wou even jullie meningen erover horen
"bellen met je mobieltje in het buitenalnd is duur.Bovendien werken diensten in het buitenkand niet of slecht.De Sim callback sluist de gesprekken, zonder dat de gebruiker het merkt of er iets voor hoeft te doen,door via het eigen netwerk."
Voor ons geldt dat we dus kunnen bellen met een pre-paycard in het buitenland wat in principe wel handig is(zonder abbo dus of andere bullshit)

Verwijderd

Is dit niet wat KPN nu ook al bied. Callback?? Als je in he buitenland bent dan type je een code (*100*telnr#) en word je daarna teruggbeld. En bel je dus in het buitenland van je beltegoed.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
OneTel doet ook iets met mobieltjes in het buitenland, maar ik heb me er nooit in verdiept en kan je dus geen details geven.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Op zaterdag 03 maart 2001 09:08 schreef Bart_traB het volgende:
Is dit niet wat KPN nu ook al bied. Callback?? Als je in he buitenland bent dan type je een code (*100*telnr#) en word je daarna teruggbeld. En bel je dus in het buitenland van je beltegoed.
Klopt, is vorig jaar in de zomer ingegaan, beltegoed opvragen doe je dan met *101# (op deze manier saldo opvragen werkt ook in nederland zelf)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet dat dat er al was,in iedergeval zoals zij het doen is het nog nooit gedaan anders hadden ze natuurlijk nooit die innnovation award gewonnen.(of is de implementatie zo snel gegaan?)

Verwijderd

Trouwens op die zijde :) vul daar iemands telefoonnr in. En dan krijgt ie binnen seconde een telefoontje met een reclame boodschap. Echt lachen ;) Leuk om te doen 's morgens vroeg.

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 04 maart 2001 16:05 schreef Bart_traB het volgende:
Trouwens op die zijde :) vul daar iemands telefoonnr in. En dan krijgt ie binnen seconde een telefoontje met een reclame boodschap. Echt lachen ;) Leuk om te doen 's morgens vroeg.
>:)
werkt goed

PSN: Houtvlot

Pagina: 1