Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• J_V_D_L
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

J_V_D_L

Mag ook zonder lage streepjes.

Topicstarter
Ik heb dus zo'n iMon (lijkt op dit) dingetje in mn PC zitten welke met de bijbehorende software kan controleren of je een nieuwe email hebt. Maar dit werkt volgens mij NIET met gMail. Want als ik de email-instellingen van de iMon software wil configureren heb ik slechts deze invulmogelijkheden:

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2dtc7cp.jpg

Toch maar ingevuld, maar zonder succes. Op het schermpje staat Email Check Failed.

Of doe ik iets fout?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:05
Je moet POP activeren bij gMail instellingen. Server is pop.gmail.com

Verwijderd

Nee, het loopt allemaal via een beveiligde verbinding op een andere poort dan normaal, geloof niet dat het mogelijk is zonder deze opties te kunnen veranderen.

• J_V_D_L
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

J_V_D_L

Mag ook zonder lage streepjes.

Topicstarter
maarud schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:16:
Je moet POP activeren bij gMail instellingen. Server is pop.gmail.com
Die is natuurlijk ingeschakeld.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:19:
Nee, het loopt allemaal via een beveiligde verbinding op een andere poort dan normaal, geloof niet dat het mogelijk is zonder deze opties te kunnen veranderen.
Dat vreesde ik dus al :( Jammer. Is dit niet met een tweak op te lossen? Ik vind het namelijk een toffe feature!

Verwijderd

Denk het niet, als het niet door het programma ondersteund word is het lastig..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Probeer anders eens pop.gmail.com:995 of pop3s://pop.gmail.com:995 of meer van dat soort mogelijkheden. Misschien is het toch mogelijk, anders idd wachten tot de maker pop3s-support of specifieke gmail support inbouwt :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1