Sony brengt Vidzone eerder dan gepland naar Nederland

Pagina: 1
Acties:

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter

Er wordt verwarrende informatie gegeven aangaande Vidzone.

Het wordt een muziekvideodienst en niet een filmdienst waar films gehuurd en gekocht kunnen worden.

Zie ook: PS3-Sense artikel

Gelieve na te kijken.

Verwijderd

Grappig, is het nieuw op de automatische piloot ? TOtaal geen teken van leven hier.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2009 14:32 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 14:31:
Grappig, is het nieuw op de automatische piloot ? TOtaal geen teken van leven hier.
Niet zo gehaast, wij hebben ook gewoon weekeinde. Wees blij dat er wordt doorgewerkt...

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
MixingMastersM schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:02:

Er wordt verwarrende informatie gegeven aangaande Vidzone.

Het wordt een muziekvideodienst en niet een filmdienst waar films gehuurd en gekocht kunnen worden.

Zie ook: PS3-Sense artikel

Gelieve na te kijken.
Ik heb het bericht aangepast. Er worden inderdaad twee zaken door elkaar gehaald, dat blijkbaar al fout is gegaan bij nieuws: Sony brengt filmdienst naar Europa van mijn eigen hand :$ Ook dat bericht is aangepast.

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-02 18:54
Nou, het is anders nog steeds niet duidelijk. Er wordt twee keer over 'filmdienst' gerept terwijl daarbij de muziekdienst wordt bedoeld. Verder staat er te lezen:

"Vidzone is al langer beschikbaar in de VS, maar op de Gamescom in Keulen werd bekendgemaakt dat de dienst ook naar Europa zou komen. In eerste instantie zou de videodienst alleen in Spanje, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk nog in 2009 het licht zien"

Vidzone is helemaal niet beschikbaar in de VS, het is een Europese muziekdienst die tot nu toe enkl in de UK, Frankrijk, Duitsland, Italie, Spanje, Australie en Ierland te zien is.

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-01 07:50
Wilbert de Vries schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 19:00:
[...]

Niet zo gehaast, wij hebben ook gewoon weekeinde. Wees blij dat er wordt doorgewerkt...
Een beetje een rare reactie.. Sinds wanneer sluiten websites in het weekend?

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
ymmv schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 19:28:
Nou, het is anders nog steeds niet duidelijk. Er wordt twee keer over 'filmdienst' gerept terwijl daarbij de muziekdienst wordt bedoeld. Verder staat er te lezen:

"Vidzone is al langer beschikbaar in de VS, maar op de Gamescom in Keulen werd bekendgemaakt dat de dienst ook naar Europa zou komen. In eerste instantie zou de videodienst alleen in Spanje, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk nog in 2009 het licht zien"

Vidzone is helemaal niet beschikbaar in de VS, het is een Europese muziekdienst die tot nu toe enkl in de UK, Frankrijk, Duitsland, Italie, Spanje, Australie en Ierland te zien is.
Mmm, ik zou zweren dat ik alle verwijzingen in de tekst had gecorrigeerd. Anyway, alsnog/opnieuw gedaan.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:42
Neo_TGP schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:43:
[...]

Niemand heeft het over sluiten? Maar de redactie (je weet wel, die mensen die het nieuws online zetten) bestaat nog altijd uit mensen en mensen hebben soms vrij, vooral in het weekend ;)

The devil is in the details.

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Neo_TGP schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:43:
[...]

En ik vind jouw reactie weer een beetje raar. Websites sluiten niet, maar net zoals de meeste mensen genieten ook de redacteuren van Tweakers.net in het weekeinde van hun rust. Speciaal voor de bezoekers én omdat we van mening zijn dat een beetje nieuwssite zeven dagen per week actief is, hebben we op de redactie een rooster waarbij redacteuren ook in het weekeinde kunnen worden ingeroosterd. Het spreekt voor zich dat één redacteur gewoon niet de volledige taken van een voltallige redactie kan waarnemen. Mijn excuses dus als jij van mening bent dat dat wel zou moeten.
Pagina: 1