Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista web camera

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Packard Bell laptop met Windows Vista.

In Vista zit een programma "Video Web Camera". Hiermee kun je foto's en filmpjes maken met je ingebouwde webcam. Handig programma, maar dit start elke keer op als ik mijn laptop aanzet.

Als dit programma draait staat er toolbar in de rechterbovenhoek van mijn scherm. Deze kan ik op autohide zetten, maar als ik dan een venster wil sluiten komt de toolbar tevoorschijn. Je kunt voorstellen dat ik me daar aan erger.

Iemand enig idee hoe ik kan instellen dat dit programma zichzelf níet vanzelf opstart zonder het van mijn computer te verwijderen?

Bij optie's e.d. kan ik niets vinden, heb het hele programma binnenste buiten gehad.

Hier een screenie van die toolbar:
Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/6560/toolbarh.jpg

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Start - programma's - opstarten en daar 't progsel uithalen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:11

Umbrah

The Incredible MapMan

Dit programma is geen onderdeel van Windows Vista, en zal geheid in je programma's toevoegen/verwijderen venster staan.

Door dit soort truc's van fabrikanten als Packard Bell krijgt Vista een slechte naam :/

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties en heb het inderdaad gevonden bij "Programma's Toevoegen / verwijderen"

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:25

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
En je kan het ook niet verwijderen maar zo zetten dat het niet automatisch aangaat via Start> MSCONFIG (intypen)> ENTER> tabje Opstarten ;)

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:30:
Bedankt voor de snelle reacties en heb het inderdaad gevonden bij "Programma's Toevoegen / verwijderen"
:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Umbrah schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:13:
Door dit soort truc's van fabrikanten als Packard Bell krijgt Vista een slechte naam :/
Elke fabrikant installeerd overbodige (test)software op een nieuw (XP/Vista/Win7?) systeem. Daarbij Doet Packerd Bell niets extra's om de negatieve kijk van jou te hoeven accepteren. Vista heeft daarentegen van zichzelf al een slechte naam :/

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja, want Vista is slecht _O- Altijd dat onzin gezever hierzo :w

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mja, eigenlijk is daarmee wel weer genoeg gezegd.

Bedankt voor het verkloten van een topic.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.