Ik heb nu dus een laptop waar oorspronkelijk vista 32 bit op stond. Nu heb ik er windows xp pro 64 bit op geïnstalleerd. Ik heb namelijk ook 4gb geheugen enzo. Ik heb alle 64 bit drivers voor mijn laptop geïnstalleerd en het werkt allemaal prima, op een paar kleine dingetjes ding na. Ten eerste kon ik in vista kiezen voor 3 modes om in te werken (voor energie-besparing), namelijk: prestatie, balance, zuinig. Het enige merkbare wat veranderde als je 1 van de 3 koos was eigenlijk alleen de helderheid van het scherm, maar misschien gebeurde er ook wel meer. Dat heb je in xp niet meer, en dat is wel jammer.
Maar wat ik het vervelendst vind, en wat hopelijk is op te lossen, is:
eerst kon ik mijn scherm dimmen door de Fn-knop in te drukken en dan het rechterpijltje-toets in te drukken, en weer feller maken door hetzelfde met het linkerpijltje-toets te doen. Nu is dat ineens niet meer mogelijk. Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan fixen?
Maar wat ik het vervelendst vind, en wat hopelijk is op te lossen, is:
eerst kon ik mijn scherm dimmen door de Fn-knop in te drukken en dan het rechterpijltje-toets in te drukken, en weer feller maken door hetzelfde met het linkerpijltje-toets te doen. Nu is dat ineens niet meer mogelijk. Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan fixen?