Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-11 15:43
Sinds kort krijg ik tijdens het spelen van FIFA09 een CTD, zonder enige foutmelding. Soms al in het hoofdmenu, soms na een wedstrijd. Het is nog niet tijdens een wedstrijd gebeurd.

Ik heb al diverse zaken geprobeerd, zoals de CD schoonmaken, Nvidia drivers updaten, profielen wissen, complete herinstallatie (ook register opgeruimd e.d.). Helaas allemaal zonder resultaat.

Ik heb een Intel E6600 (Core2Duo 2.4 Ghz) met 4 GB RAM en een Geforce GTX 275. Windows XP met SP3 (32 BIT) en Nvidia drivers 186.18. De 190.x versie gaf problemen met FS9, dus ben ik teruggegaan. Overigens verholp de 190.x versie de CTD ook niet.

Graag jullie hulp!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-11 15:43
Nou, het probleem heeft zich vanzelf?! opgelost... Enige wat ik me kan bedenken is de warmte van de afgelopen tijd en dat deze zorgde voor een instabiel systeem. Overigens wel vreemd dat het bij andere games wel goedging. Verder alleen de laatste Windows updates gedownloaded. Topic mag gesloten worden!